Sikarinki
Lähetetty: 21 Helmi 2007, 19:36
Ketäs oli ihmettelemäs uutta sikalaa? Näytti olevan Nivalassa kova juttu kun joku tekee sikalan,olihan siinä yksi Nivalalainenkin mukana
Sikaloita pukkaa,oman kunnan lihasikapaikat lisääntyneet/lisääntyvät 5000 sialla tässä talven aikana jos tuosta yo. sikalasta lasketaan paikat omistajien paikkakunnille.
Vaatii melkoisesti lisää ohra-alaa,palttiarallaa 700ha? Ja Altia kosiskelee tuottajia ajattamaan ohransa sinne,PAKKO näkyä hinnassa vai mitä ollaan mielipuolta.
Sikaloita pukkaa,oman kunnan lihasikapaikat lisääntyneet/lisääntyvät 5000 sialla tässä talven aikana jos tuosta yo. sikalasta lasketaan paikat omistajien paikkakunnille.
Vaatii melkoisesti lisää ohra-alaa,palttiarallaa 700ha? Ja Altia kosiskelee tuottajia ajattamaan ohransa sinne,PAKKO näkyä hinnassa vai mitä ollaan mielipuolta.