Sivu 1/1

Sikarinki

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 19:36
Kirjoittaja Jari
Ketäs oli ihmettelemäs uutta sikalaa? Näytti olevan Nivalassa kova juttu kun joku tekee sikalan,olihan siinä yksi Nivalalainenkin mukana :)

Sikaloita pukkaa,oman kunnan lihasikapaikat lisääntyneet/lisääntyvät 5000 sialla tässä talven aikana jos tuosta yo. sikalasta lasketaan paikat omistajien paikkakunnille.

Vaatii melkoisesti lisää ohra-alaa,palttiarallaa 700ha? Ja Altia kosiskelee tuottajia ajattamaan ohransa sinne,PAKKO näkyä hinnassa vai mitä ollaan mielipuolta.

Re: Sikarinki

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 20:37
Kirjoittaja Kaupoi
Jari kirjoitti:Ketäs oli ihmettelemäs uutta sikalaa?
Hep. Ku on nii likiki.

Re: Sikarinki

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 23:03
Kirjoittaja Jari
Kaupoi kirjoitti:
Jari kirjoitti:Ketäs oli ihmettelemäs uutta sikalaa?
Hep. Ku on nii likiki.
Bongasin teijän kuivaajankin,AKU ja siilorypäs paljasti:-)
Sä olit joku niistä monista joilla JD pipo :)

Re: Sikarinki

Lähetetty: 22 Helmi 2007, 07:28
Kirjoittaja Kaupoi
Jari kirjoitti:Sä olit joku niistä monista joilla JD pipo :)
Paljo mahollista. Kävin pikasesti klo 14-15 välillä.