Fosforitaulukko hävisi

Keskustelua maataloustuki- / veroasioista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Avatar
ATH
Luokka: >500hv
Viestit: 883
Liittynyt: 12 Tammi 2005, 22:54
Paikkakunta: Merikruunu

Fosforitaulukko hävisi

Lukematon viesti Kirjoittaja ATH »

En löytänyt uutta fosforin käyttömäärätaulukkoa.

Missä mahtaa piilotella?

Maastullista sen leikkelin kerran, mutta senkin taisin pistää öömappiin, kun luulin suitsait tietojen löytyvän netistä.
Avatar
Carnivor
Luokka: >500hv
Viestit: 1502
Liittynyt: 28 Tammi 2005, 12:54
Paikkakunta: VS kv. 1B

Lukematon viesti Kirjoittaja Carnivor »

Jos tarkoitit uusien ympäristötukiehtojen mukaisia määriä niin "Uusi Ympäristötuki" aiheessa on ollut linkkejä. Mutta tänä keväänähän saa käyttää vielä viime vuoden taulukoita.
Avatar
ATH
Luokka: >500hv
Viestit: 883
Liittynyt: 12 Tammi 2005, 22:54
Paikkakunta: Merikruunu

Lukematon viesti Kirjoittaja ATH »

Pitää ennakoida.

Enpä löytänyt mainitusta ketjusta
Avatar
Carnivor
Luokka: >500hv
Viestit: 1502
Liittynyt: 28 Tammi 2005, 12:54
Paikkakunta: VS kv. 1B

Lukematon viesti Kirjoittaja Carnivor »

Vastaa Viestiin