Sivu 1/1

Itävyyskokeet 2007

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 12:28
Kirjoittaja teräsmies24E
Miltäs näyttävät

Kevätruis ja kaura itivät hyvin, ohran siemenet joutunee ostamaan,..

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 13:38
Kirjoittaja Jorma
Saana 95%, Belinda 99%, Tjalve 100% Analyysit Evirasta

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 14:17
Kirjoittaja Kaupoi
Arve ja Edel 97-98%, analyysit ite.

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 14:56
Kirjoittaja john deere
saana ja rolfi 98%,kaurat ostetaan.

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 22:32
Kirjoittaja aurauskeppi
Anniina 98 %, belinda-kaura vasta tulossa ja rypsit kaupan hyllyllä

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 22:40
Kirjoittaja aksu
100% Barke ja Vinjett 96%, itävyyskoe tehtii ite...

Lähetetty: 09 Huhti 2007, 10:09
Kirjoittaja Jari
Anniina 92% ja Voitto 96%,epävirallisia mutta Suomen viljavan tekemiä analyyseja.
Edel edelliseltä vuodelta samaa luokkaa,samoin Vaasa-kaura.

Ostetuista siemenistä Amaretto 98% tjsp?., rypsi myös hyvää.

Eiköhän noilla pärjää,parin-kolmen viikon päästä lajittelijalle noita omia; Voittoa,Anniinaa ja Vaasaa. Juuso-ruis vielä mietinnässä,voi olla että jää viljelemättä kun lajikkeita jo nyt melkoinen määrä,maassa jo syysruista ja syysvehnää.

Ohrissa pyrkimys yhteen lajikkeeseen samoin kuin kauraa onkin,vehnää ehkä paria lajiketta. Lisänä rypsi ja syysviljat nurmien ohella. Vaikuttaa pitkältä ja hankalalta valikoimalta mutta ei kuitenkaan ole,paljon sellaisia peltoja joilla vaihtoehdot vähissä.

Edeliä ja kauraa tarkoitus kylvää sekulina omille elukoille,muut lähinnä tuoreena myyntiin lukuunottamatta ruista ja rypsiä.

Tulipahan sepostus :)

Lähetetty: 10 Huhti 2007, 09:51
Kirjoittaja Vesa
Tammisto-Timotei 97%. Halvalla lähtee... :lol:

Ostonen Fiia-kaura 96% pussin kyljestä luettuna.