Sivu 1/1

Peitatun siemenen säilyvyys

Lähetetty: 14 Huhti 2007, 08:25
Kirjoittaja Twin
Säilyykö Baytanilla peitattu siemen vuoden yli?
Sitkeä huhu kertoo että, peittaus heikentäsi itävyyttä jos siementä joudutaan säilyttämään ylivuotisksi peitattuna?

Re: Peitatun siemenen säilyvyys

Lähetetty: 14 Huhti 2007, 10:46
Kirjoittaja Radon
Twin kirjoitti:Säilyykö Baytanilla peitattu siemen vuoden yli?
Sitkeä huhu kertoo että, peittaus heikentäsi itävyyttä jos siementä joudutaan säilyttämään ylivuotisksi peitattuna?
Säilyy ainakin oman kokemuksen mukaan.

Re: Peitatun siemenen säilyvyys

Lähetetty: 14 Huhti 2007, 10:52
Kirjoittaja Jari
Radon kirjoitti:
Twin kirjoitti:Säilyykö Baytanilla peitattu siemen vuoden yli?
Sitkeä huhu kertoo että, peittaus heikentäsi itävyyttä jos siementä joudutaan säilyttämään ylivuotisksi peitattuna?
Säilyy ainakin oman kokemuksen mukaan.
Juu,ei mitään heikkoa. Mulla jää jokavuosi siementä jonkinverran yli ja kaikki on Baytanilla peitattua.

Re: Peitatun siemenen säilyvyys

Lähetetty: 14 Huhti 2007, 14:17
Kirjoittaja Kaupoi
Jari kirjoitti:Juu,ei mitään heikkoa. Mulla jää jokavuosi siementä jonkinverran yli ja kaikki on Baytanilla peitattua.
Sama täälä. Ihan varmuuen välttämiseksi oon ruuvannu piirun verran isommalle kylvökoneen syöttölaitteita ylivuotista kylvellessä.