uusi konelehti
Valvoja: Farmari-ryhmä
uusi konelehti
http://www.tractorpower.fi/
mielenkiintonen lehti. ruottalaasia versioita oon lukenu...tai siis kattonu kuvia kun en sanaakaan ruottia ymmärrä, nyt voi jopa lukea kuvatekstit ku ehtaa suomea!
mielenkiintonen lehti. ruottalaasia versioita oon lukenu...tai siis kattonu kuvia kun en sanaakaan ruottia ymmärrä, nyt voi jopa lukea kuvatekstit ku ehtaa suomea!
- ttl575
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Oli tullut myyntiin lehtipisteisiinkin. Olen ostanut jo pitkään noita ruotsinkielisiä versioita ja tämä uusi suomen kielinen versio sisälsi suomennettuja juttuja aikaisemmin ilmestyneistä ruotsinkielisistä lehdistä. Ei mitään ihmeellistä siis. Ja tuo Koneviestin mönkijöitten testaaminen alkaa jo ihan oikeasti mennä yli... Suomessa ei ole kunnon konelehtiä maatalouden/maatalouten liittyvän urakoinnin harjoittajille. Tämä taas tietysti on minun subjektiivinen mielipiteeni mutta kuitenkin 
juu. tpowerissa samoja juttuja kun vanhoisa ruottinkielisissä. mutta sen kyllä ymmärtää kun eka numero. muutenkin vähän ku olis pikkulapsille tehty, outoja suomennoksia ym.
---------
koneviesti on hyvä lehti. itseäni ne mönkkäri jutut ei haittaa. helppo selata ohi. luulempa että kv:n on pakko tehä niitä mönkijä juttuja. maatilat vähenee ja samalla lehden ostajat. pakko laajentaa asiakaskuntaa. mun mielestä kv on paras konelehti tällä hetkellä, asiavirheitä on vähän.
---------
koneviesti on hyvä lehti. itseäni ne mönkkäri jutut ei haittaa. helppo selata ohi. luulempa että kv:n on pakko tehä niitä mönkijä juttuja. maatilat vähenee ja samalla lehden ostajat. pakko laajentaa asiakaskuntaa. mun mielestä kv on paras konelehti tällä hetkellä, asiavirheitä on vähän.
-
Murtola_Lasse
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Koneviesti on minusta hyvä ammattilehti, tullut luettua jo 50 vuoden ajan, lehdetkin vielä tallella.
Mönkijä jutut tullut luettua ja mielestäni ne ovat ihan tarpeellista asiaa noista ammattikäyttöön tarkoitetuista, leikkikaluista en kaipaa kirjoituksia.
Tractorpower-lehti taitaa olla lähinnä harrastelehti.
Mönkijä jutut tullut luettua ja mielestäni ne ovat ihan tarpeellista asiaa noista ammattikäyttöön tarkoitetuista, leikkikaluista en kaipaa kirjoituksia.
Tractorpower-lehti taitaa olla lähinnä harrastelehti.
- ttl575
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Samaa juuri mietin tuosta TraktorPowerista, että tyyli on suunnattu enemmän tosiaan pikkulapsille kuin aikuisille. Ehkä hieman raskaalla kädellä arvostelin tuota Koneviestiä mutta toki täytyy sanoa, että paras lehtihän se on mitä Suomessa vastaavalla alalla ilmestyy. Vuosikymmeniä se on meillekin tullut ja tiiviisti sitä on luettu. Asiavirheitäkin siitä toki on löytynyt ja niistä olen toimitukseen joskus ilmoittanutkin. Ehkä minä kaipaisin jotain Profin tyylistä lehteä.
http://www.profi-int.com/
Hyvät jussit Foorumilaisille!
http://www.profi-int.com/
Hyvät jussit Foorumilaisille!
-
Valmettimies
- Luokka: yli 300 hv
profi on hyvä juu. siinäkin on mönkijä vertailuja ja mönkijä mainoksia. profi tullut n.5v. noin viikko 2 aikaisemmin yleensä uutuudet profissa vrt kv tai km.
---------
tpowerille on kyllä tilausta. kaikki viritetyt,rakennellut ja vanhat koneet kiinnostaa monia. ainakin meikäläistä.
toivoisin isoja juttuja kesän pullinki kisoista ja suomalaisia vanhoja ja myös rakenneltuja koneita sivuille.
---------
tpowerille on kyllä tilausta. kaikki viritetyt,rakennellut ja vanhat koneet kiinnostaa monia. ainakin meikäläistä.
toivoisin isoja juttuja kesän pullinki kisoista ja suomalaisia vanhoja ja myös rakenneltuja koneita sivuille.
- Mullifarmari
- Luokka: >500hv
Ja sillon tällöin KV:ssä on profin juttuja suomennettuna. Kuten nyt viimeksi siitä saksalaisesta 8-pyöräisestä linkkutraktorista. Hyvä lehti, eikä mikään pahan hintainenkaanmika kirjoitti:profi on hyvä juu. siinäkin on mönkijä vertailuja ja mönkijä mainoksia. profi tullut n.5v. noin viikko 2 aikaisemmin yleensä uutuudet profissa vrt kv tai km.
---------
-Mf-
urakointi uutiset
tuleeko kenelle urakoitni uutiset?
-
Valmettimies
- Luokka: yli 300 hv
numero 2 tuli,pikkasen vilkasin ja tyyli on sama kun ekassakin
Mukana on 2 sivuinen palautekysely ja sen meinaan täyttää.
Hieman typerältä vaikuttaa jos joku toimistosihteeri tekee käännökset ja kirjoitetaan hydrauliikkajousia , viritettyjä nostovarsia, tolkuttomia renkaita ym.
Hyvää oli 2200 euron vuotuinen säästövinkki
Mukana on 2 sivuinen palautekysely ja sen meinaan täyttää.
Hieman typerältä vaikuttaa jos joku toimistosihteeri tekee käännökset ja kirjoitetaan hydrauliikkajousia , viritettyjä nostovarsia, tolkuttomia renkaita ym.
Hyvää oli 2200 euron vuotuinen säästövinkki