Tilan oma y-lannos
Lähetetty: 19 Heinä 2007, 13:04
Millaiset toimitusehdot omalla seoksella on ja onko hinnan suhteen kilpailukykyinen vaihtoehto? Rekallisesta varmaan saa jo toimivan paketin? Kemiran sivuilla ei näkynyt tietoa tästä ja täällähän on omien sörsseleiden käyttäjiä, joten tietoakin lienee. Lähinnä mietinnässä hivenien lisääminen ja Pellon hiven Y-1 näyttäis vähän niukalta kalin suhteen.
Vai lieneekö turhaa kikkailua moinen... Kahdella lannoitteella" pärjätään" joka tapauksessa.
Vai lieneekö turhaa kikkailua moinen... Kahdella lannoitteella" pärjätään" joka tapauksessa.