Sivu 1/1

Säilörehun myöhästynyt käärintä

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 18:00
Kirjoittaja jurpo
Mitenköhän äkkiä alkaa pilaantua esikuivattu säilörehu paalissa ilman muovia? Kun käärijä hajos (prkl!) ja ehti kymmenisen paalia olla ilman muovia n. 20 tuntia,ennenkuin sai käärittyä.
Että onko moskaa,vaiko tyydyttävää rehua,kun talvella avaa? Ehti tietenkin jo lämmetä ja alko tuoksahtaa paikoitellen tunkkaiselle. Säilöntäaineita ei olla ikinä käytetty,eikä nytkään.

Re: Säilörehun myöhästynyt käärintä

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 20:34
Kirjoittaja Mullifarmari
Toi on kyllä todella paljon ja jos ne kerkes lämpeemään, niin ei varmaan kannata paljon noiden paalien varaan laskea. Et sitte kyselly ketää käärimään noita vähä aikasemmin?

-Mf-

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 22:02
Kirjoittaja Kaupoi
Laita heti syöttöön, nii ei tartte arvuutella

Lähetetty: 25 Heinä 2007, 13:14
Kirjoittaja jurpo
Kyllä se kyrsii ja syö miestä,kun koneet hajoo silloin kun pitäs töitä tehdä.

Ei hajoa koskaan heinäkone talvella,ei lumiaura kesällä :shock:

Lähetetty: 25 Heinä 2007, 22:44
Kirjoittaja nautafarmari
Saaneeko noi lyhyellä varoitusajalla, pienen määrän takia ketään käärimään?
Täällä päin ei naapuri apu oikein ole kunniassa, tullut todettua moneen kertaan. Pieniin traktori hommiin(päivän) ei meinaa saada edes rahalla tekijää. :evil:

Lähetetty: 26 Heinä 2007, 22:10
Kirjoittaja Mullifarmari
nautafarmari kirjoitti:Saaneeko noi lyhyellä varoitusajalla, pienen määrän takia ketään käärimään?
Niin no kysyä kannattaa aina :)
Eipä tullut mieleenkään, etteikö jossain sais jotakuta naapuria/tuttua/tjsp käärimään tuollases akuutissa tilanteessa, edes parin kolmen tunnin sisään, jos nyt ei heti...

-Mf-