Lannan levitys kasvukaudella

Keskustelua maataloustuki- / veroasioista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Hippo
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 101
Liittynyt: 03 Maalis 2006, 09:28

Lannan levitys kasvukaudella

Lukematon viesti Kirjoittaja Hippo »

Tuli valittua lisätoimenpiteeksi lannan levitys kasvukaudella. Nyt yritin etsiä tietoa siitä, mitä ehtoja lannan levitykselle on, enkä oikein löytänyt tarvittavaa tietoa.
Lantaahan saa levittää 15.8 asti, mutta jos esim. levittää nurmelle 15.8 lietettä, onko tämän jälkeen korjattava vielä sato vai voiko lohkon ruiskuttaa glyfosaatilla myöhemmin ja kyntää?