Tuli valittua lisätoimenpiteeksi lannan levitys kasvukaudella. Nyt yritin etsiä tietoa siitä, mitä ehtoja lannan levitykselle on, enkä oikein löytänyt tarvittavaa tietoa.
Lantaahan saa levittää 15.8 asti, mutta jos esim. levittää nurmelle 15.8 lietettä, onko tämän jälkeen korjattava vielä sato vai voiko lohkon ruiskuttaa glyfosaatilla myöhemmin ja kyntää?
Lannan levitys kasvukaudella
Valvoja: Farmari-ryhmä