Sivu 1/1
Vuokrasopimus
Lähetetty: 16 Huhti 2005, 00:58
Kirjoittaja Jahavetti
Pistäkääs nyt esille pellon vuokrasopimuksia. Mimmonen sen pitääs olla että tulee kaikki tukikiemurat siinä sitte selviksi.
Lähetetty: 16 Huhti 2005, 19:16
Kirjoittaja Jorma
Jostain webbi-sivuilta olisko ollut MT:n taisi löytyä malli. Ensi vuodesta ei taida vielä kukaan tietää mitään varmaa?
Lähetetty: 17 Huhti 2005, 01:09
Kirjoittaja Jahavetti
kröhöm.....luomusopimuksien takia menee vuokrasopimukset uusiksi nyt tänä vuonna.....Vähintään viis vuotta vuokra-aika , mutta mitkä sanankäänteet pitääs taas kirjuuttaa sopimukseen että emoista/lihakarjasta peltoihin siirtyvät tuet jää itselle ja onko niitä etes??
Lähetetty: 17 Huhti 2005, 08:54
Kirjoittaja perfekt
Tuossa on jotakin aiheeseen liittyvää jos sulla powerpoint Koneella?
http://www.mmm.fi/tuet/vahinkojen_korva ... kiuusi.ppt