Emolehmä-kasvattajien tapaaminen 12.10.2007
Lähetetty: 12 Syys 2007, 11:36
EMOLEHMÄ -KASVATTAJIEN tapaaminen järjestetään Tampereella 12.10.2007 klo
14.00 Pirkkahallissa (Koneforumin yhteydessä)
Tervetulleita ovat kaikki emolehmä -kasvattajat ja asiasta kiinnostuneet.
Tilaisuudessa on tarkoitus kuulostella kasvattajien näkemyksiä meidät kaikki
kasvattajat kokoovan "foorumin" muodostamisessa. Tällä hetkellä olemme melko
hajanainen, joskin jatkuvasti kasvava joukko. Useat meille kaikille
emotuottajille yhteiset asiat vaatisivat asioiden eteenpäin vientiä, mutta
esim. tuki- ym asioissa meidän pitäisi olla liikkeellä yhtenä rintamana,
jotta kannanotoillamme olisi riittävästi painoarvoa.
Kokoustilan nimi/nro ilmoitetaan vielä myöhemmin. Löytyy
myös paikanpäällä opasteista.
Ja limousin väelle kiitos jo etukäteen kokoustilan varaamisesta
pirkkahallissa.
14.00 Pirkkahallissa (Koneforumin yhteydessä)
Tervetulleita ovat kaikki emolehmä -kasvattajat ja asiasta kiinnostuneet.
Tilaisuudessa on tarkoitus kuulostella kasvattajien näkemyksiä meidät kaikki
kasvattajat kokoovan "foorumin" muodostamisessa. Tällä hetkellä olemme melko
hajanainen, joskin jatkuvasti kasvava joukko. Useat meille kaikille
emotuottajille yhteiset asiat vaatisivat asioiden eteenpäin vientiä, mutta
esim. tuki- ym asioissa meidän pitäisi olla liikkeellä yhtenä rintamana,
jotta kannanotoillamme olisi riittävästi painoarvoa.
Kokoustilan nimi/nro ilmoitetaan vielä myöhemmin. Löytyy
myös paikanpäällä opasteista.
Ja limousin väelle kiitos jo etukäteen kokoustilan varaamisesta
pirkkahallissa.