Rehuista
Lähetetty: 04 Loka 2007, 00:23
Mistä rehutehtaasta hommaatte rehut elukoille.?Ja mitä rehua?
Ite hommaan rehuraisiolta maituri 20. olin välil suomen rehun puolella ja krono 2 mut palasin takaisin raisiolle.=) Ja oletteko tyytyväisiä tuotteeseen mitä käytätte.?
Ite hommaan rehuraisiolta maituri 20. olin välil suomen rehun puolella ja krono 2 mut palasin takaisin raisiolle.=) Ja oletteko tyytyväisiä tuotteeseen mitä käytätte.?