Sivu 1/1

Rehuista

Lähetetty: 04 Loka 2007, 00:23
Kirjoittaja Timppuli
Mistä rehutehtaasta hommaatte rehut elukoille.?Ja mitä rehua?
Ite hommaan rehuraisiolta maituri 20. olin välil suomen rehun puolella ja krono 2 mut palasin takaisin raisiolle.=) Ja oletteko tyytyväisiä tuotteeseen mitä käytätte.?

Lähetetty: 04 Loka 2007, 20:19
Kirjoittaja O.J.
Toistaiseksi on ollut SR:n rehuja. Nyt lehmillä viljan lisäksi Oiva Krono Toppia. Tuli sopivasti kesällä viime vuonna sovittuun kiinteään hintaan. Nyt on hinta kait _vähän_ pompsahtanut. Ennen vuodenvaihdetta menee siilo varmaan tyhjäksi.