Sivu 1/1

Yleisimmille traktorimerkeille omat keskusteluosiot

Lähetetty: 22 Joulu 2004, 00:18
Kirjoittaja Sportsman 500
Saisiko tähän foorumiin yleisimmille traktorimerkeille omat keskusteluosiot?

Re: Yleisimmille traktorimerkeille omat keskusteluosiot

Lähetetty: 22 Joulu 2004, 20:34
Kirjoittaja Wilpo
Sportsman 500 kirjoitti:Saisiko tähän foorumiin yleisimmille traktorimerkeille omat keskusteluosiot?
Samaa tossa mietiskelin. Aattelin että, kun saadaan porukkaa ja foorumi vähän aktiivisemmaksi niin sitten vois laittaa. Muuten näyttäis niin tyhjältä. Jos vielä tässä vaiheessa erimerkkisten traktorin osalta käytäis Traktorit / maatalouskoneet-osiossa.

Laitetaas tänne toivottatuja merkkejä, mistä voisi tehdä oman keskusteluosion:
Valtra, NewHolland, John Deere, MF.

Re: Yleisimmille traktorimerkeille omat keskusteluosiot

Lähetetty: 23 Kesä 2005, 10:47
Kirjoittaja traktorikaivuri
Wilpo kirjoitti:
Sportsman 500 kirjoitti:Saisiko tähän foorumiin yleisimmille traktorimerkeille omat keskusteluosiot?
juu olisin samaa mieltä

Valtra, NewHolland, John Deere, MF.
lisätään vielä: fiat, zetor, case, nuffield, same, leyland, mb-trac

Lähetetty: 23 Kesä 2005, 10:57
Kirjoittaja Wilpo
Tää idea on haudattu. Ei tule eri traktorimerkeille omia keskustelu osioita.