Yleisimmille traktorimerkeille omat keskusteluosiot
Lähetetty: 22 Joulu 2004, 00:18
Saisiko tähän foorumiin yleisimmille traktorimerkeille omat keskusteluosiot?
Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
http://www.murtola.com/foorum/
Samaa tossa mietiskelin. Aattelin että, kun saadaan porukkaa ja foorumi vähän aktiivisemmaksi niin sitten vois laittaa. Muuten näyttäis niin tyhjältä. Jos vielä tässä vaiheessa erimerkkisten traktorin osalta käytäis Traktorit / maatalouskoneet-osiossa.Sportsman 500 kirjoitti:Saisiko tähän foorumiin yleisimmille traktorimerkeille omat keskusteluosiot?
lisätään vielä: fiat, zetor, case, nuffield, same, leyland, mb-tracWilpo kirjoitti:juu olisin samaa mieltäSportsman 500 kirjoitti:Saisiko tähän foorumiin yleisimmille traktorimerkeille omat keskusteluosiot?
Valtra, NewHolland, John Deere, MF.