Pihvilihantuottajat...
Lähetetty: 18 Loka 2007, 09:18
Minkäslaisia ajatuksia tämä pihviliitto herättää foorumin emoihmisisä
http://www.murtola.com/forum/viewtopic.php?t=3272
Ainakin omastapuolestani tämmöinen on erittäin tervetullut ajatus. Ehkäpä tälläisen myötä saataisiin tulevaisuudessa vähän meidänkin ääntä kuuluville.
http://www.murtola.com/forum/viewtopic.php?t=3272
Ainakin omastapuolestani tämmöinen on erittäin tervetullut ajatus. Ehkäpä tälläisen myötä saataisiin tulevaisuudessa vähän meidänkin ääntä kuuluville.