Sivu 1/1

Pihvilihantuottajat...

Lähetetty: 18 Loka 2007, 09:18
Kirjoittaja mutajussi
Minkäslaisia ajatuksia tämä pihviliitto herättää foorumin emoihmisisä

http://www.murtola.com/forum/viewtopic.php?t=3272

Ainakin omastapuolestani tämmöinen on erittäin tervetullut ajatus. Ehkäpä tälläisen myötä saataisiin tulevaisuudessa vähän meidänkin ääntä kuuluville.