Sivu 1/1
FarmWorks
Lähetetty: 18 Touko 2005, 22:27
Kirjoittaja Jorma
Kemira esittelee Kotkaniemessä 3.6. FW:n Suomenkielistä ohjelmistoa.
Lähetetty: 18 Touko 2005, 22:39
Kirjoittaja Wilpo
Hienoa. Mikä farmworks:in ohjelmista on suomenkielinen vai onko ne kaikki suomennettu? Sitten vielä Farmworks:in kämmenmikro-ohjelmistot suomenkieliseksi niin alkaa olemaan kattavaa ohjelma tarjontaa maatalouden käytöön.
Lähetetty: 18 Touko 2005, 23:10
Kirjoittaja Carnivor
Mihinkihän hintaan tulevat myymään ohjelmistoa? Joskus kattelin että perusohjelma maksoi Jenkeissä 300 USD mutta Englannissa 300 GBP. Päättelin että ohjelmisto kannattaisi hankkia norjalaiselta myyjältä

Harmi että tuli just hankittua tämä Wisu.
Lähetetty: 18 Touko 2005, 23:23
Kirjoittaja Jorma
Wilpo kirjoitti:Hienoa. Mikä farmworks:in ohjelmista on suomenkielinen vai onko ne kaikki suomennettu? Sitten vielä Farmworks:in kämmenmikro-ohjelmistot suomenkieliseksi niin alkaa olemaan kattavaa ohjelma tarjontaa maatalouden käytöön.
SiteMate ainakin, vähän vaikea sanoa mihin mikäkin sanasto kuuluu.
Lähetetty: 18 Touko 2005, 23:27
Kirjoittaja Jorma
Carnivor kirjoitti:Mihinkihän hintaan tulevat myymään ohjelmistoa? Joskus kattelin että perusohjelma maksoi Jenkeissä 300 USD mutta Englannissa 300 GBP. Päättelin että ohjelmisto kannattaisi hankkia norjalaiselta myyjältä

Harmi että tuli just hankittua tämä Wisu.
Hinnasta ei ole tietoa, varmaan kuulee kesäkuussa. Ymmärtääkseni ohjelmat tulee Kemiralle just tän Norja Olav:n kautta.
Lähetetty: 23 Kesä 2005, 10:35
Kirjoittaja Wilpo
Eipä ollut Kotkaniemessä esittelillä kun Farmworksin Guide mate, elikkä ajolinjaopastin. Siinäkin oli vielä vähän puutteita käännöstyössä suomeksi. Hintaa kokopaketille esittelijä sanoi n. 2000€.
Laitetta sai käydä kokeilemassa pellolla, jossa oli käytössä Garminin halvempi mallinen DGPS laite, hintaa n. 400€. Ite en päässy kun aina oli jonoa traktoriin kun kävin kattomassa. Pääsikö joku kokeilemaan??
Lähetetty: 27 Kesä 2005, 21:46
Kirjoittaja Jorma
Ihan mielenkiintoista olisi kokeilla tuotakin noin verranteeksi. Tiedän ainakin yhden isännän saaneen laitteiston kokeiluun Kemiralta eli eikun kysymään...
Lähetetty: 27 Kesä 2005, 22:13
Kirjoittaja Wilpo
Jorma kirjoitti:Ihan mielenkiintoista olisi kokeilla tuotakin noin verranteeksi. Tiedän ainakin yhden isännän saaneen laitteiston kokeiluun Kemiralta eli eikun kysymään...
Määkin kuulin tuolla Vilja2005 tapahtumassa, kun esittelijä tarjos laitetta päiväks tai pariksi koekäyttöön.
Farmworks
Lähetetty: 13 Heinä 2005, 12:13
Kirjoittaja perfekt
Lähetetty: 13 Heinä 2005, 13:06
Kirjoittaja Wilpo
Tossa videossa näkyy hyvin miten heikko on kämmenmikron näyttö ulkoilmassa. Sitä täytyy oikein kunnolla kattoa ennen kun näkee. Hämärässä/pimeässä näkyy näytön tekstit mainiosti. hmm.. Mutta näillähän pystyykin tekee peltohommat ilman valoja yöllä.

Lähetetty: 01 Marras 2005, 17:49
Kirjoittaja perfekt
Sikäli kyllä tuo pimeässä ajelu on toteutunut,,,,,,,,
Että yksi Cultiva Lti käyttäjä , käytti apuna kylvössä laitetta .
Laite näytti noin suunnilleen seuraavan kylvörivin ja kun oli lähellä , näki sitten jo sitkaimen jäljen hämärässä ja vaasten aurinkoa ajaen kuulemma.
Sitkaimen jälki ja äestys olivat olleet saman suuntaisia.th
Lähetetty: 04 Marras 2005, 14:43
Kirjoittaja Rubinjo
Wilpo kirjoitti:Tossa videossa näkyy hyvin miten heikko on kämmenmikron näyttö ulkoilmassa. Sitä täytyy oikein kunnolla kattoa ennen kun näkee. Hämärässä/pimeässä näkyy näytön tekstit mainiosti. hmm.. Mutta näillähän pystyykin tekee peltohommat ilman valoja yöllä.

En oo VIELÄ päässy kokeilemaan näitä ajo-opastimia, mutta maalaisjärjellä ajateltuna kirkkaudeltaan säädettävä ledinäyttö yms. on varmaan kätevin. Sitä pystyy seuraamaan myös "sivusilmällä".