Avustuksista navetan rakentamiseen
Lähetetty: 10 Tammi 2008, 23:18
Kertokaapas te jotka olette navettaa rakentaneet et paljonko noin suunnilleen saa niitä avustuksia siihen.? Ja miten isoa pitäis ajatella alkaa tekemään. Ite oon ajatellu jotai 40 elukan navettaa lypsyasemalla.Robottia en halua alkaa laittamaan sinne.