Sivu 1/1

Avustuksista navetan rakentamiseen

Lähetetty: 10 Tammi 2008, 23:18
Kirjoittaja Timppuli
Kertokaapas te jotka olette navettaa rakentaneet et paljonko noin suunnilleen saa niitä avustuksia siihen.? Ja miten isoa pitäis ajatella alkaa tekemään. Ite oon ajatellu jotai 40 elukan navettaa lypsyasemalla.Robottia en halua alkaa laittamaan sinne.

Lähetetty: 11 Tammi 2008, 19:14
Kirjoittaja sirkussonni
http://www.lande2000.fi
Ja sieltä -> maatilojen investoinnit ja taas -> maatilojen investoinnit

Lähetetty: 11 Tammi 2008, 22:46
Kirjoittaja Timppuli
Kiitoksia. :)