T171A vai NH T7040
Valvoja: Farmari-ryhmä
T171A vai NH T7040
Minkälaisia kokemuksia, lähinnä tehon suhteen.
- forssu
- Luokka: yli 300 hv
- Viesti:
Re: T170A vai NH T7040
meinaakko siis ostaa jommankumman?
Tarkoitus olisi. Taitaa tulla nyykkäri halv. Ja ilman etukuormainta. Suht uusia mallejahan ne...
- forssu
- Luokka: yli 300 hv
- Viesti:
no nyykkäris on ainako parempi vaihteisto ja hytti. ajovoimaahan ei t70-0 sarjaan saa. hinnoista ei ole ainakaan mulla tietoa...creeper kirjoitti:Tarkoitus olisi. Taitaa tulla nyykkäri halv. Ja ilman etukuormainta. Suht uusia mallejahan ne...
OVH:T
NH: 98800€ sis.alv
Valtra: 99700€ sis. alv
NH: 98800€ sis.alv
Valtra: 99700€ sis. alv
Jos saan viilata pilkkua niin T170A on kuopattu malli 
Valtra kevyempi ja moottori matalaviritteisempi. Mun käsityksen mukaan suoralla kaupalla saa Valtrasta tuntuvan alennuksen.
Paperilla saman oloset traktorit. Valtraan saa enemmän erikoisia lisävarusteita
Valtra kevyempi ja moottori matalaviritteisempi. Mun käsityksen mukaan suoralla kaupalla saa Valtrasta tuntuvan alennuksen.
Saako kääntyvän etuakselin?Ileh kirjoitti:Jos saan viilata pilkkua niin T170A on kuopattu malli
-
Murtola_Lasse
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Eli uusi on nykyään T 171A
Eipä saa nyyskyllä siihen kääntyvään malliin jousia, harmi. Saako nyyskyyn mm. taakse-ajolaitteen, digitelkkarin, ajovoimanoton, pneumaattisia jousia muutakin kuin istuimen alle, laihdutuskuurin, 3 vuoden takuun, enemmän kuin 2 värivaihtoehtoa, eri voimansiirto vaihtoehtoja?aksu kirjoitti:Saako kääntyvän etuakselin?Ileh kirjoitti:Jos saan viilata pilkkua niin T170A on kuopattu malli
Aivan niin, hyva etta tarkkoja lukijoita. On hinnat ja varusteet sun muut sälät selvilla. Olenko oik. etta naiden kahden hintaero on mitaton ja suurin teho & vaanto on "hiukkasen" parempi nyykkarilla, vrt valtran 170 & 190 ero hinnassa & tehossa. Hups 171 & 191.
Ainakin papereiden mukaan nyykkärissä kovat väännöt vrt. valtra. Nyyskyssä vakiona kopin jouset, isommat renkaat, isompi hydr. tuotto, riskimpi nostolaite, kehittynyt vaihdelaatikko. Mitäs ihmeellistä noissa pneumaattisissa jousissa, saman asian ajaa pässinpallot.
Ai valmetilla saa kääntyvään etuakseliin jouset...?? Kuka haluaa traktoriin digitelkkarin??No okei kylän rinkiä höyläävä teini...Onnes ei etuakseliin saa pneumaattisia palkeita..Nyykkärin etujousituksessa se huono puoli etei naapurit nää jo kilometsin päästä mahan alla roikkuvaa lootu kasaa...Niin se vaan on,itse tehdyn näkönen..Minkäs muun laatikon 171AAA saa kun advancen(tai mikä se yks keppi laatikko nimeltään onkaan)Ileh kirjoitti:Eipä saa nyyskyllä siihen kääntyvään malliin jousia, harmi. Saako nyyskyyn mm. taakse-ajolaitteen, digitelkkarin, ajovoimanoton, pneumaattisia jousia muutakin kuin istuimen alle, laihdutuskuurin, 3 vuoden takuun, enemmän kuin 2 värivaihtoehtoa, eri voimansiirto vaihtoehtoja?aksu kirjoitti:Saako kääntyvän etuakselin?Ileh kirjoitti:Jos saan viilata pilkkua niin T170A on kuopattu malli
Ota 7040,saat hiljasen kopin.. Otat vielä info näytöllä niin on telkkaria
Revolution mallista myyja totesi etta se on ..piip.. kallis, ei kannata. Ainoa hyva ois ollu vari, no niita kayttökokemuksia pitais saada. Eika digipoksi tietoja. 
Nyykkäriä en ole kokeillut mutta CIH Pumalla sitäkin enemmän. Myös Valtran Teekkareilla olen joutunut ajamaan ihan kyllästymiseen asti. Ei Valtra huono ole mutta Puma kyllä kepittää sen 10-4.
Aina vain sitä nyykkäriä väitetään paremmaksi mutta perusteluja ei kuulu...
Niin, sitä harmittelin että kun supersteeriin ei saa jousia. Yhtä kankeita minusta t7040 ja t171, mutta onko sillä väliä? Eihän noi muutenkaan oo tiukan paikan koneita.

Niin, sitä harmittelin että kun supersteeriin ei saa jousia. Yhtä kankeita minusta t7040 ja t171, mutta onko sillä väliä? Eihän noi muutenkaan oo tiukan paikan koneita.
Ite kun kyselin niin ei ollut eroa normi ja revolution mallilla hinnassacreeper kirjoitti:Revolution mallista myyja totesi etta se on ..piip.. kallis, ei kannata. Ainoa hyva ois ollu vari, no niita kayttökokemuksia pitais saada. Eika digipoksi tietoja.