Kellfri-paalipihti/joku muu vastaava
Valvoja: Farmari-ryhmä
Kellfri-paalipihti/joku muu vastaava
kellfri.eu
Kenelläkään tuosta kokemuksia? Kuormain on Trima, joten hinta 780€+alv. MT:n välissä tulleessa mainoksessa oli lisäksi maininta rahtivapaudesta. Hinta edullisin uudessa, mitä tähän saakka olen huomannut. Nostoon tulisi 150cm:n NH:n paaleja, niiden painoa en osaa sanoa.
mp-lift.fi
Kenelläkään tuosta kokemuksia? Kuormain on Trima, joten hinta 780€+alv. MT:n välissä tulleessa mainoksessa oli lisäksi maininta rahtivapaudesta. Hinta edullisin uudessa, mitä tähän saakka olen huomannut. Nostoon tulisi 150cm:n NH:n paaleja, niiden painoa en osaa sanoa.
mp-lift.fi
-
massey ferguson5455
- Luokka: yli 300 hv
Re: Kellfri-paalipihti/joku muu vastaava
Kysyisin ihan samaa noista kelfrin muista koneista että tekeekö kelfrin takalanalla mitä
ovat ainakin halpoja mut miten se kestävyys

- jari2
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
eikösse oo semmone sanonta olemassa että hyvää ja halpaa ei ole? joten minä en ainakaan sotkeennu noihin kellfrin tuotteisiin
-
massey ferguson5455
niinhän se onjari2 kirjoitti:eikösse oo semmone sanonta olemassa että hyvää ja halpaa ei ole? joten minä en ainakaan sotkeennu noihin kellfrin tuotteisiin
hiekotin ainakin toimii ja on halpa 
-
Murtola_Lasse
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Japan kopio.zetor8045 kirjoitti:hiekotin ainakin toimii ja on halpa
juu ja ohkasemmasta pellistä 
Jos se 1,5 m paali on rehupaali, niin tuskin kestää, heinäpaalin varmaankin.., ja panan..
Velimies osti kelfriltä 2,5 metrin takalanan joka ei ole tervettä päivää nähnyt. Tukipyörät tosi hepposet ja kiinnitysraudat vääntyilee+pyörät irtoilevat. Lanan terä kahdessa osassa ja materiaali pehmeetä rautaa. Terälevy vääntynyt solmulle, johtuen liian ohuesta materiaalista, odottaa uutta terälevyä takuuseen. (on odottanut jo kuukauden...)
Itse ostin tässä vuoden alussa paalipihdit TEM-tuotteelta. Ulkonäöltään vastaavat kelfrin pihtejä ja hintaa tingittynä rahteineen oli noin 50 euroo enemmän. En uskaltanut ostaa kelfriltä velimiehen kokemuksien perusteella. TEM-tuotteen pihdit kyllä malliltaan hyvät jos vain kestävät. Viimeistely ei ehkä kalliimpien tasolla mutta kyllä mulle välttävät.
Itse ostin tässä vuoden alussa paalipihdit TEM-tuotteelta. Ulkonäöltään vastaavat kelfrin pihtejä ja hintaa tingittynä rahteineen oli noin 50 euroo enemmän. En uskaltanut ostaa kelfriltä velimiehen kokemuksien perusteella. TEM-tuotteen pihdit kyllä malliltaan hyvät jos vain kestävät. Viimeistely ei ehkä kalliimpien tasolla mutta kyllä mulle välttävät.
Nuo lanat ovat jo kuvien perusteella sen verran heppoisia, että ne saanee jättää väliin ja muutenkin tuo pulju on vähän made_in_china_laatuluokan tuntuinen...
Kiitti vinkistä, http://www.temtuote.com/paalipihdit.html 30kg enemmän painoa, mitä kellfrissä, joten pitäisi olla jämympi kampe.pontus kirjoitti:...Itse ostin tässä vuoden alussa paalipihdit TEM-tuotteelta. Ulkonäöltään vastaavat kelfrin pihtejä ja hintaa tingittynä rahteineen oli noin 50 euroo enemmän. En uskaltanut ostaa kelfriltä velimiehen kokemuksien perusteella. TEM-tuotteen pihdit kyllä malliltaan hyvät jos vain kestävät. Viimeistely ei ehkä kalliimpien tasolla mutta kyllä mulle välttävät.
Muutaman vuoden on ollut käytössä nuo Estre pihdit.
Ei ole ollut ongelmia kestävyyden kanssa, joten kyllä ne uskaltaa hommata.
Ei ole ollut ongelmia kestävyyden kanssa, joten kyllä ne uskaltaa hommata.
-
Timppuli
Itse en ole nähnyt noita livenä mut kuvien perusteella kyllä näyttää hieman heppoisilta. Mut enhän mä tiedä kun ei ole kokemusta. Piti vaan jotain kommentoida. 
Sattuukos kenelläkään olevan kokemusta Hyväkoneen pihdeistä? Ois tarjolla vähän käytettynä vajaat 800€ sis.alv. Ylä-Savossa Agrimarketissa ja myyjän mukaan omistaja vaihtanut ne Quicken pihteihin, koska noissa ei talvikelissä pysy iso paali. Kuulemma puristaa hyvin, mutta paali luistaa pois.
Vähän oudolta kuulostaa, mutta myyjien puheet nyt ovat välillä vähän mitä sattuu. Rupes jo kauppaamaan uutta Quicken pihtiä
Vähän oudolta kuulostaa, mutta myyjien puheet nyt ovat välillä vähän mitä sattuu. Rupes jo kauppaamaan uutta Quicken pihtiä
Kuikan pihtejä en ole kuullut kenenkään muuten haukkuvan kuin hintansa puolesta. Mut kai niihin hyväkoneen pihteihinkin saisi lisättyä leukaan sellaiset palat jotka paremmin purisivat jäiseen rehupaaliin jos tuo pihdeistä luisuminen on ongelma painavilla paaleilla.
Olen joskus miettinyt että liekö paalipihtilöissä suuria eroja käsiteltäessä kanttipaaleja ? Kai se käsittely onnistuu suht vaivatta ?
Olen joskus miettinyt että liekö paalipihtilöissä suuria eroja käsiteltäessä kanttipaaleja ? Kai se käsittely onnistuu suht vaivatta ?
Meillä ei ole juuri tuon hyväkoneen mukaiset, mutta hyvin samankaltaiset tartuntapinnoiltaan. Ja tuo jäisen paalin luisuminen voi tosiaan olla ongelma. Meillä oli ongelmaa entisen traktorin kanssa jo pelkästään 120 cm paaleilla ja uskon että esim 150 cm paalissa käpälät kää sen verran auki et ei toimi kunnolla.O.J. kirjoitti:Sattuukos kenelläkään olevan kokemusta Hyväkoneen pihdeistä? Ois tarjolla vähän käytettynä vajaat 800€ sis.alv. Ylä-Savossa Agrimarketissa ja myyjän mukaan omistaja vaihtanut ne Quicken pihteihin, koska noissa ei talvikelissä pysy iso paali. Kuulemma puristaa hyvin, mutta paali luistaa pois.