Sivu 1/1
Maatalous aiheinen IRC kanava?
Lähetetty: 03 Maalis 2008, 13:03
Kirjoittaja jkh67
Onko olemassa esim. IRCnetissä maatalous-, maanviljely- taikka maalla-asumis- tms. aiheista IRC kanavaa taikka kanavaa jossa keskustelu painottuisi tai olisi hengeltään tälläista aihepiiriä sivuava?
#pottupellossa kanava IRCnetissä on tuttu, mutta se ei taida ihan olla kuitenkaan mitä tässä tarkoitan, vai onko kuitenkin
Asiaa tuntemattomilla tässä linkissä selkeä kuvaus siitä mistä tässä on kyse:
http://irc-galleria.net/irc-opas.html
Re: Maatalous aiheinen IRC kanava?
Lähetetty: 03 Maalis 2008, 17:27
Kirjoittaja Mullifarmari
No ainakin tämä meidän legendaarinen #agronet on ollut olemassa vuosikaudet. Potee vaan nyt pientä käyttäjäpulaa ja nimenomaan uusia kasvoja kaivataan. Eilenkin oli puhe valssimyllyistä ja välitysvasikoista
Joskus ilta kymmenen jälkeen kanava on "aktiivisimmillaan" ja voi joku olla äänessäkin...
-Mf-
Re: Maatalous aiheinen IRC kanava?
Lähetetty: 27 Maalis 2008, 15:25
Kirjoittaja jkh67
Mullifarmari kirjoitti:No ainakin tämä meidän legendaarinen #agronet on ollut olemassa vuosikaudet.
Nyt on muutama viikko siellä jo idlattu ja totuteltu menoon

Re: Maatalous aiheinen IRC kanava?
Lähetetty: 28 Maalis 2008, 20:40
Kirjoittaja Pelto-Jussi
Mullifarmari kirjoitti:
No ainakin tämä meidän legendaarinen #agronet on ollut olemassa vuosikaudet.
Joo, onhan se olemassa. Pistin vähäksi aikaa ns. pannaan koko akronetin kun rupesi harmittamaan ainainen politiikan ja tyhjän nähjääminen
Suomi 24:n maatalouspuolta tulee seurattua Metsäveljen takia: kaveri kirjoittelee jatkuvasti hyviä, joskin toisinaan vähän liiankin pessimistis-optimistisia analyysejä maailman vilja (=vehnä)markkinoista. Antaa hyviä linkkejä + taustoja omille päätöksille ja pohdinnoille. Toivottavasti kaveri jaksaa jatkaa
Varsinaista IRCin tyyppistä kanavaa ei taida olla - voisi kyllä olla kiva olemassa, joskaan en ole varma kuinka aktiivisesti sitä tulisi oltua paikalla.
Re: Maatalous aiheinen IRC kanava?
Lähetetty: 28 Maalis 2008, 22:46
Kirjoittaja Kaupoi
Pelto-Jussi kirjoitti:Mullifarmari kirjoitti:
No ainakin tämä meidän legendaarinen #agronet on ollut olemassa vuosikaudet.
Joo, onhan se olemassa. Pistin vähäksi aikaa ns. pannaan koko akronetin kun rupesi harmittamaan ainainen politiikan ja tyhjän nähjääminen :x
Suomi 24:n maatalouspuolta tulee seurattua Metsäveljen takia: kaveri kirjoittelee jatkuvasti hyviä, joskin toisinaan vähän liiankin pessimistis-optimistisia analyysejä maailman vilja (=vehnä)markkinoista. Antaa hyviä linkkejä + taustoja omille päätöksille ja pohdinnoille. Toivottavasti kaveri jaksaa jatkaa :D
Varsinaista IRCin tyyppistä kanavaa ei taida olla - voisi kyllä olla kiva olemassa, joskaan en ole varma kuinka aktiivisesti sitä tulisi oltua paikalla.
Aika vähä on #agronetissä ollu politiikan jauhamista, tyhjänpäivästä juoruilua senki eestä ;)
Mutta sä taijatki ny puhua keskustelufoorumeista, joilla ei ole paljoakaan tekemistä IRC:n kans.
Lisätietoa IRC:stä:
http://irc-galleria.net/irc-opas.html