Sivu 1/1

Kuivat vai märät paalit kesäksi

Lähetetty: 05 Maalis 2008, 09:42
Kirjoittaja AATU
Viimekesän paalit näyttäisi riittävän elo-syyskuulle asti. Kummat säilyy kesän yli paremmin: melkokuivat ykkössadon paalit vai vettävaluvat kakkossadon paalit? Säilöntäaineena Josilac :shock:

Re: Kuivat vai märät paalit kesäksi

Lähetetty: 05 Maalis 2008, 10:20
Kirjoittaja Tormala
Aina on tullut syötettyä rehut niin ettei jäistä tarvi talvella syöttää. Eli kuivat/kuivahkot olen aina jättänyt talvelle ja märät loppukesästä ja syksystä. Tosin märkää rehua ei ole kahteen vuoteen tarvinnut syöttää. :)

Re: Kuivat vai märät paalit kesäksi

Lähetetty: 05 Maalis 2008, 10:45
Kirjoittaja Timppuli
Samaan tyyliin meilläkin. Eli mahdolliset märät syötän syksyllä. Tai sit kesällä laidunnuksen lisänä.Ei itellä ainakaan ole ollut ongelmia säilyvyyden kanssa oli sitte kuivia tai märkiä.