Sivu 1/1

Sata Sahraan ...........

Lähetetty: 07 Heinä 2005, 07:59
Kirjoittaja perfekt
Sitten vaan Viikonloppuna Kokemäelle......

http://www.sataravi.fi/satasahra/index.htm

Esillä mm. sinistä rautaa ym......TH

Lähetetty: 09 Heinä 2005, 16:34
Kirjoittaja Wilpo
Tuli käytyä katsomassa Kokemäen raviradalle tuotuja koneita. Pailjon oli tilaa vielä raviradalla, jotenka näytteilleasettajia olisi voinut olla paljon enemmänkin.
Lemken:in laitteista ainakin sain kattavan esittelyn. :)

Kuvii Sata Sahrasta

Lähetetty: 09 Heinä 2005, 20:09
Kirjoittaja perfekt