FinnMetko 28.- 30.8 2008
Lähetetty: 05 Elo 2008, 18:26
Ootteko menossa? Ite oon 100% varmuudella menossa, päivästä ei vielä ole tietoa.
"FinnMETKO 2008 on Suomen suurin ja tärkein raskaskonealan ammatti- ja myyntinäyttely. Näyttely käsittää kokonaisuudessaan lähes 100 hehtaarin alueen ulko- ja sisäosastoineen, työnäytös- koeajo- ja kilpailualueineen. Näyttelyvierailla on mahdollisuus tutustua, vertailla ja testailla Pohjoismaiden markkinoilla olevia metsä-, maarakennus-, siirto- ja nostokonemalleja sekä hyötyajoneuvoja todellisissa työoloissa. Raskaskonealan lisävarusteet, komponenttimallistot, palveluiden tuottajat, myyjät ja markkinoijat sekä sidosryhmien edustajat ovat esillä tässä massiivisessa tapahtumassa."
Lisätietoa täältä
"FinnMETKO 2008 on Suomen suurin ja tärkein raskaskonealan ammatti- ja myyntinäyttely. Näyttely käsittää kokonaisuudessaan lähes 100 hehtaarin alueen ulko- ja sisäosastoineen, työnäytös- koeajo- ja kilpailualueineen. Näyttelyvierailla on mahdollisuus tutustua, vertailla ja testailla Pohjoismaiden markkinoilla olevia metsä-, maarakennus-, siirto- ja nostokonemalleja sekä hyötyajoneuvoja todellisissa työoloissa. Raskaskonealan lisävarusteet, komponenttimallistot, palveluiden tuottajat, myyjät ja markkinoijat sekä sidosryhmien edustajat ovat esillä tässä massiivisessa tapahtumassa."
Lisätietoa täältä