Sivu 1/1

FinnMetko 28.- 30.8 2008

Lähetetty: 05 Elo 2008, 18:26
Kirjoittaja Motokuski
Ootteko menossa? Ite oon 100% varmuudella menossa, päivästä ei vielä ole tietoa. :D

"FinnMETKO 2008 on Suomen suurin ja tärkein raskaskonealan ammatti- ja myyntinäyttely. Näyttely käsittää kokonaisuudessaan lähes 100 hehtaarin alueen ulko- ja sisäosastoineen, työnäytös- koeajo- ja kilpailualueineen. Näyttelyvierailla on mahdollisuus tutustua, vertailla ja testailla Pohjoismaiden markkinoilla olevia metsä-, maarakennus-, siirto- ja nostokonemalleja sekä hyötyajoneuvoja todellisissa työoloissa. Raskaskonealan lisävarusteet, komponenttimallistot, palveluiden tuottajat, myyjät ja markkinoijat sekä sidosryhmien edustajat ovat esillä tässä massiivisessa tapahtumassa."

Lisätietoa täältä

Re: FinnMetko 28.- 30.8 2008

Lähetetty: 05 Elo 2008, 20:38
Kirjoittaja Cartel
Kyllähän se on varmaan käytävä tarkastamassa, kun kerran työnantaja hommaa kyydit ja mökin ja sensellaiset :) Kun kerran tuohon pöllinajoon piti lähteä niin jos uusia scanioita kävis katsomassa ja haukkumassa logliftin osastolla kuormaajia. :P

Re: FinnMetko 28.- 30.8 2008

Lähetetty: 29 Elo 2008, 00:38
Kirjoittaja kylmis
Tuli käytyä ja oli hintansa väärtti. 5½ tuntia sai kävellä aika reippaastikkin ja silti jäi pari kulmaa käymättä läpi. Kamaa oli vallan julmetusti. Ei missään maatalousnäyttelyssäkään ole noin paljon tavaraa. On kyllä paljon katseltavaa jos maansiirto ja metsäkoneasiat kiinnostaa hiukankaan.

Re: FinnMetko 28.- 30.8 2008

Lähetetty: 29 Elo 2008, 22:36
Kirjoittaja hullujussi
Juu tulihan tuolla päivä käveltyä, jalat meinaa kippeenä olla :D.Aikaa ku viimeksi käyny 04 taisi olla...

Re: FinnMetko 28.- 30.8 2008

Lähetetty: 30 Elo 2008, 19:59
Kirjoittaja Auts
Perjantai päivä meni tuolla käynnissä.

Re: FinnMetko 28.- 30.8 2008

Lähetetty: 30 Elo 2008, 21:50
Kirjoittaja Murtola_Lasse
Torstaina tuli käytyä, Marttilan ja Tarvasjoen/Karinaisten mhy + metsäliitto järjesti ilmaisen bussimatkan+ pääsylipun + kahvit, että kiitokset heille.
Ihan mielenkiintoinen kohde eikä sadekkaan haitannut pahemmin

Re: FinnMetko 28.- 30.8 2008

Lähetetty: 31 Elo 2008, 12:10
Kirjoittaja Motokuski
Perjantaina kävin, ilmeisesti aika moni siirtänyt tuolla käymisen perjantaille torstain sateen takia, sen verran paljon kuitenkin oli ihmisiä...
Jonkun lehden mukaanhan kävelymatkaa tulee n. 25 km jos kiertää kaiken läpi. :D

Re: FinnMetko 28.- 30.8 2008

Lähetetty: 31 Elo 2008, 20:38
Kirjoittaja oppipoika
perjantaina olin kävelemässä 8 h ja vielä jäi paljon näkemättä ja huomaamatta. Lauantaina oli timberi painunut näytöksessä, aika äkkiä oli seuraava kone alkanut hakkaan :D