Ruukin koetoimintapäivät
Lähetetty: 07 Elo 2008, 22:06
Olivat 7. Elokuuta eli tänään,olikos muita forumilaisia paikalla?
Paikalla nähtiin erinomaisia koeruutuja ja selkeitä eroja lajikkeiden/kasvinsuojelun saralla. Viime vuonna koetulokset reilusta viidestä tonnista reiluun seittemään,painottuen yläpäähän. Tänä kesänä luvassa vielä parempia satoja...
Vahvisti omia näkemyksiä,tautitorjunta pakollinen juttu tällaisena kesänä. Ohralajikkeista erottui suhteellisen terveenä mm. Kunnari,ilman tautitorjuntaa. Proline annoksen saaneet kasvustot olivat kaikki suhteellisen terveitä,torjumattomat järkyttävän heikossa kunnossa.
Paikalla nähtiin erinomaisia koeruutuja ja selkeitä eroja lajikkeiden/kasvinsuojelun saralla. Viime vuonna koetulokset reilusta viidestä tonnista reiluun seittemään,painottuen yläpäähän. Tänä kesänä luvassa vielä parempia satoja...
Vahvisti omia näkemyksiä,tautitorjunta pakollinen juttu tällaisena kesänä. Ohralajikkeista erottui suhteellisen terveenä mm. Kunnari,ilman tautitorjuntaa. Proline annoksen saaneet kasvustot olivat kaikki suhteellisen terveitä,torjumattomat järkyttävän heikossa kunnossa.