Kutsu tietoimitukseen
Lähetetty: 15 Elo 2008, 11:55
Sain kutsun tietoimitukseen joka koskee kahta eri tietä minun maitteni läpi. Ensimmäinen teistä kulkee pihani läpi naapuriin ja tästä he ovat aina kulkeneetkin, tieoikeutta ei ole vaan perustettu.Toinen teistä ei ole "virallinen" tie ja tälle tielle en haluaisi tieoikeutta antaa koska tällä tiellä kulkeminen mielestäni haittaa omia toimiani kohtuuttoman paljon. Tämä naapuri pääsee kuitenkin omia peltojaan myöten tälle tontille jossa ei ole mitään rakennuksia yms vaan on metsää.
Kysymys kuuluukin että millaiset mahdollisuudet maanomistajalla on vastustaa tieoikeuden saamista omien maidensa läpi.
Kysymys kuuluukin että millaiset mahdollisuudet maanomistajalla on vastustaa tieoikeuden saamista omien maidensa läpi.