Tehomec harvesterista kokemuksia ?
Lähetetty: 09 Marras 2008, 11:34
Mahtaako kellään olla kokemuksia Tehomec nimisestä telavetoisesta harvesterikourasta? Joku pikkufirma tehnyt moista joskus -90 luvun puolivälissä. Tarjolla olisi yksi isäntälinjan harvesteri varustettuna tällä kouralla.