Sivu 1/3
Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 09:43
Kirjoittaja koivumaki
Hyvää Joulua Murtolan saitin väelle.
Ja Uutta Vuotta kans.
t:km
Re: Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 10:18
Kirjoittaja Jari
koivumaki kirjoitti:Hyvää Joulua Murtolan saitin väelle.
Ja Uutta Vuotta kans.
t:km
Kiitos! Sitä samaa kaikille muillekin.
Syökää kinkkua:)
Re: Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 10:54
Kirjoittaja arsa
Kiitos !
Hyvää ja Rauhallista Joulua ja Konerikasta Uutta Vuotta !
Re: Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 10:56
Kirjoittaja stemma
Kiitos. niin minunkin puolesta! Ottakaa rennosti ja rauhallisesti, arki on arkea ja joulu juhlaa!
Re: Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 12:10
Kirjoittaja Wilpo
Hyvää joulua!
Re: Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 12:17
Kirjoittaja pets
Rauhallista Joulua kaikille ja reilusti kinkkua kuvun alle,kyl niit rasvoja sit kerkii poltteleen pois Joulun jälkeen...

Re: Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 12:17
Kirjoittaja Maalaispoika
Rauhallista Joulua kaikille foorumilaisille!
Re: Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 12:45
Kirjoittaja kylmis
Hyvää Joulua kaikille! Ja erityiskiitokset Wilpolle mainiosti hoidetusta palstasta:)
Re: Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 12:46
Kirjoittaja Ileh
Hyvää Joulua!
Re: Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 12:53
Kirjoittaja JarJar
Hyvää Joulua! *<:-)
Re: Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 13:08
Kirjoittaja Motokuski
Hyvää joulua!
Re: Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 13:27
Kirjoittaja Agronautti
HYVÄÄ JOULUA!!
Upea valoilmiö aamulla...

- haloilmiö 24.12.2008
Oli kuin kolme aurinkoa olisi noussut..
Re: Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 13:37
Kirjoittaja Murtola_Lasse
Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta
Toivoo Murtolan eläkkeellä oleva isäntäväki
Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 13:42
Kirjoittaja oppipoika
hyvää joulua kaikille tasapuolisesti
Re: Hyvää joulua
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 14:13
Kirjoittaja massey ferguson5455
hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta
