Sivu 1/3

Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 09:43
Kirjoittaja koivumaki
Hyvää Joulua Murtolan saitin väelle.
Ja Uutta Vuotta kans.

t:km

Re: Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 10:18
Kirjoittaja Jari
koivumaki kirjoitti:Hyvää Joulua Murtolan saitin väelle.
Ja Uutta Vuotta kans.

t:km
Kiitos! Sitä samaa kaikille muillekin.

Syökää kinkkua:)

Re: Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 10:54
Kirjoittaja arsa
Kiitos !
Hyvää ja Rauhallista Joulua ja Konerikasta Uutta Vuotta !

Re: Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 10:56
Kirjoittaja stemma
Kiitos. niin minunkin puolesta! Ottakaa rennosti ja rauhallisesti, arki on arkea ja joulu juhlaa!

Re: Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 12:10
Kirjoittaja Wilpo
Hyvää joulua!

Re: Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 12:17
Kirjoittaja pets
Rauhallista Joulua kaikille ja reilusti kinkkua kuvun alle,kyl niit rasvoja sit kerkii poltteleen pois Joulun jälkeen... :wink:

Re: Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 12:17
Kirjoittaja Maalaispoika
Rauhallista Joulua kaikille foorumilaisille!

Re: Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 12:45
Kirjoittaja kylmis
Hyvää Joulua kaikille! Ja erityiskiitokset Wilpolle mainiosti hoidetusta palstasta:)

Re: Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 12:46
Kirjoittaja Ileh
Hyvää Joulua!

Re: Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 12:53
Kirjoittaja JarJar
Hyvää Joulua! *<:-)

Re: Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 13:08
Kirjoittaja Motokuski
Hyvää joulua!

Re: Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 13:27
Kirjoittaja Agronautti
HYVÄÄ JOULUA!!



Upea valoilmiö aamulla...
haloilmiö 24.12.2008
haloilmiö 24.12.2008
Oli kuin kolme aurinkoa olisi noussut..

Re: Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 13:37
Kirjoittaja Murtola_Lasse
Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta
Toivoo Murtolan eläkkeellä oleva isäntäväki

Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 13:42
Kirjoittaja oppipoika
hyvää joulua kaikille tasapuolisesti

Re: Hyvää joulua

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 14:13
Kirjoittaja massey ferguson5455
hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta :D