Heikko kruunu!

Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..

Valvoja: Farmari-ryhmä

Shield
Luokka: yli 150 hv
Viestit: 196
Liittynyt: 02 Syys 2008, 20:09
Paikkakunta: Janakkala

Heikko kruunu!

Lukematon viesti Kirjoittaja Shield »

Oletteko havainneet heikentyneen Ruotsin kruunun vaikuttaneen naapurivaltiomme kilpailukykyyn markkinoillamme? Kruunun heikentyminen euroon nähden 20%:lla, luulisi vaikuttavan suuresti heidän vientituotteidensa menekkiin. Periaatteessahan ostovoimamme on kasvanut heihin nähden tuon samaisen määrän, mutta onko se näkynyt suoraan käytännön hinnoissa? Onko hankintakokemuksia?
eberi
Luokka: yli 150 hv
Viestit: 170
Liittynyt: 28 Elo 2008, 17:13

Re: Heikko kruunu!

Lukematon viesti Kirjoittaja eberi »

Niille tuotteille pitäsi olla ensin kysyntää ja vasta sitten katsotaan miten kannattaa.
Vastaa Viestiin