Heikko kruunu!
Valvoja: Farmari-ryhmä
Heikko kruunu!
Oletteko havainneet heikentyneen Ruotsin kruunun vaikuttaneen naapurivaltiomme kilpailukykyyn markkinoillamme? Kruunun heikentyminen euroon nähden 20%:lla, luulisi vaikuttavan suuresti heidän vientituotteidensa menekkiin. Periaatteessahan ostovoimamme on kasvanut heihin nähden tuon samaisen määrän, mutta onko se näkynyt suoraan käytännön hinnoissa? Onko hankintakokemuksia?
Re: Heikko kruunu!
Niille tuotteille pitäsi olla ensin kysyntää ja vasta sitten katsotaan miten kannattaa.