Galleria?
Lähetetty: 07 Syys 2005, 20:44
Muutama kysymys tosta galleriasta mikä murtolallakin on:
-onko vaikea laittaa pystyyn?
-onko vaikea ylläpitää?
-vaatiiko pelkkä softa paljon tilaa palvelimelta?
-vaatiiko joitakin erityisiä ominaisuuksia palvelimelta?
-onko vaikea laittaa pystyyn?
-onko vaikea ylläpitää?
-vaatiiko pelkkä softa paljon tilaa palvelimelta?
-vaatiiko joitakin erityisiä ominaisuuksia palvelimelta?