Sivu 1/1

Galleria?

Lähetetty: 07 Syys 2005, 20:44
Kirjoittaja amis
Muutama kysymys tosta galleriasta mikä murtolallakin on:

-onko vaikea laittaa pystyyn?
-onko vaikea ylläpitää?
-vaatiiko pelkkä softa paljon tilaa palvelimelta?
-vaatiiko joitakin erityisiä ominaisuuksia palvelimelta?

Lähetetty: 07 Syys 2005, 23:57
Kirjoittaja Wilpo
Ei ole vaikea laittaa pystyy. Monissa hosting palveluissa on automaattinen asennus. Kunhan on vaan perus FTP käyttö hanskassa niin homma onnistuu. Softa ei vie tilaa kuin muutaman megan ja palvelimella tarvii olla MySQL tietokanta ominaisuus.

Lähetetty: 05 Kesä 2006, 16:07
Kirjoittaja 6265
pitää varmaan ite yrittää uusille sivuille tuollasta syksyllä