Moottoritietunnelin maan lunastustoimitus
Lähetetty: 14 Helmi 2009, 20:46
Tuli tuossa mieleen ajaessani uutta Muurla-Lohja moottoritietä että miten on tunnelien kohdalla. Saako tunnelien ylläolevalla maa (kallioalueella) harjoittaa normaalisti metsätaloutta vaan onko tunnelien ylläoleva maa käyttökiellossa?
Eli ovatko tunnelit samanlaisia kun sähkölinjat pellolla joiden alla saa viljellä peltoa vaikka linja kulkee yläpuolella?
Eli ovatko tunnelit samanlaisia kun sähkölinjat pellolla joiden alla saa viljellä peltoa vaikka linja kulkee yläpuolella?