Sivu 1/1

Moottoritietunnelin maan lunastustoimitus

Lähetetty: 14 Helmi 2009, 20:46
Kirjoittaja claas58
Tuli tuossa mieleen ajaessani uutta Muurla-Lohja moottoritietä että miten on tunnelien kohdalla. Saako tunnelien ylläolevalla maa (kallioalueella) harjoittaa normaalisti metsätaloutta vaan onko tunnelien ylläoleva maa käyttökiellossa?
Eli ovatko tunnelit samanlaisia kun sähkölinjat pellolla joiden alla saa viljellä peltoa vaikka linja kulkee yläpuolella?

Re: Moottoritietunnelin maan lunastustoimitus

Lähetetty: 15 Maalis 2009, 10:07
Kirjoittaja motard
Kiinnostava kysymys, vaikkei omalla kohdalla ajankohtainen olekaan. Tähän voisivat varmaan vastata myös lukumääräisesti yleisempien rautatietunnelien päällä metsätaloutta harjoittavat.