Sivu 1/1
Sima 2009 - Kuvia ja videoita Uutuuksista
Lähetetty: 27 Helmi 2009, 10:12
Kirjoittaja perfekt
Jos vaikka ette kerennä käymään tai löytämään kaikkea ;
http://www.fwi.co.uk/Articles/2009/01/1 ... -2009.html

Re: Sima 2009 - Kuvia ja videoita Uutuuksista
Lähetetty: 27 Helmi 2009, 20:35
Kirjoittaja MaamiesMainio
Sima 2009 on takanapäin ja kaksi päivää tuli elämästä tuhlattua noihin halleihin. Samaa meininkiä kuin ennenkin, eikä kauheasti ollut uutuuksia näytteillä. Tuttuja kotimaasta ja ulkomailta tuli vastaan mukavaan tahtiin. Usealla oli puolimetrisen patongin toinen pää suussa ja toinen kainalossa.