Sivu 1/1

Logset

Lähetetty: 21 Syys 2005, 18:02
Kirjoittaja Poromies
Eli onko kenelläkään tietoa, tai kokemuksia tästä suomalaisesta metsäkone valmistajasta. Koneet on ihan komean näkösiä, mutta millasia ne on tositoimissa :?:

Lähetetty: 29 Marras 2005, 17:28
Kirjoittaja blenheim
Kyllähä tuo 8x8 malli näytti menevän aika nätisti täällä mein tilan mettissä. Hyvin sillä pölli poikineen siirty. Kerra jäi kiine mut siihen olis ny jääny vaikka panssarivaunu kiinni että ei siinäkkää ongelmaa.
Urakoitsija kyl kehu sitä konetta, iso ku perk****.

Lähetetty: 21 Maalis 2006, 19:49
Kirjoittaja Poromies
No hyvä, että saa positiivista palautetta Suomalaisista vehkeistä. Pidetään merkki mielessä tulevaisuuden varalta.