Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Jäikö kenellekkään mieleen Maaseudussa ollut mainos, jossa oli hyllykkö kilopulteille ja olikohan 100 kg yleispultteja mukana. Sitä sai jostain tilata ja näin muistelisin, että tilaus toimitettiin suoraan kotiin ja hinta oli rahteineen jotain 400-500 € välillä!
Noita pultteja ja muttereita vaan tarvii jatkuvasti ja aina niitä uupuu.... Vertailisin vaan sitä tarkkaa hintaa ja pyytelisin tarjousta paikallisesta rautakaupasta! Kai siinä jo jonkunmoinen alennus on kun ostaa 100 kg? tosin maksaahan se hyllykkökin (sehän tärkein siinä on)
Vielä kun tarkasti muistelee niin se firman nimi ei kyllä ollu mikään suomalainen nimi!
Mutta kun ei muista, eikä silloin tullu otettua talteen.........
Ilmotus tais olla jo keväällä
No just muuten tuo mainos
O.J. Näköjään löysi! Tosin ei enää ole mulle ajankohtainen, tuli ostettua Yhden huoltamoyritttäjän kautta Koivuselta pultteja. Hintaa oli enemmän... ja yrittäjältä ostin käytetyn hyllykön laatikoineen. Tosin muttereita, pulttia ja aluslaattoja olikin sitten noin 200kg.
Luulis, että nyt keväällä riittäis korjauksiin.
Ostakaa ensi kerralla SOPIVIA pultteja, itsekin olen jo monta kertaa pyytänyt paikalliselta diileriltä niitä sopivankokoisia, mutta vielä en ole sitä saanut mitä olen tilannut.
pietj-2e kirjoitti:Ostakaa ensi kerralla SOPIVIA pultteja, itsekin olen jo monta kertaa pyytänyt paikalliselta diileriltä niitä sopivankokoisia, mutta vielä en ole sitä saanut mitä olen tilannut.
Hankkija myi aikoinaan SOPIVAT - työvaate sarjaa, ihan hyviä olivat aluksi mutta kun myöhemmin mulle tuli elopainoa lisää niin eivät ne enään olleet "Sopivat"