Sivu 1/1
Lietesäiliön vuokrauksen hinnoittelua?
Lähetetty: 05 Kesä 2009, 20:58
Kirjoittaja Tormala
Millä kaavalla tuollainen lasketaan?
Kyseessä siis 800m3 betoninen säiliö. Tulee yhdeksi etäsäiliöksi kauemmas navetasta.
Onko kokemuksia kellään?
Re: Lietesäiliön vuokrauksen hinnoittelua?
Lähetetty: 05 Kesä 2009, 21:13
Kirjoittaja Jari
Tormala kirjoitti:Millä kaavalla tuollainen lasketaan?
Kyseessä siis 800m3 betoninen säiliö. Tulee yhdeksi etäsäiliöksi kauemmas navetasta.
Onko kokemuksia kellään?
Riippuu täysin ympäristön tarpeista ts. Vuokraavan tilan tarve,naapureiden tarve,kauempaa tuleva kysyntä sekä sinun tarve. Hinta on silloin sopiva kun se molempia tyydyttää.
Joitakin satasia sanoisin,ellei muilla tarvetta. Kuitenkin vuokraava tila voisi käyttää säiliötä lannan vastaanottamiseen,ainakin täälläpäin kaikki etäkaivot käytössä,isommat kotokaivotkin.
Re: Lietesäiliön vuokrauksen hinnoittelua?
Lähetetty: 05 Kesä 2009, 22:14
Kirjoittaja ATH
Minä teen vaihtokauppaa säiliöstä. Hiljainen kuittaus.