Västankvarnin peltopäivät 2.7.2009
Lähetetty: 27 Kesä 2009, 10:49
Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
http://www.murtola.com/foorum/
Tuskin tuolla tutuilla aineilla ja kasveilla tehtyjä lajikekokeita? Eikä ainakaan samaa porukkaa, Västankvarn vain yksi pysähdyspaikka,mielekäs sellainen,kai...perfekt kirjoitti:Borgeby halpiskopio päivät ovatten; Kannattaa mennä ellei ole koskaan käynyt kummassakaan.
Jo käyneille ei varmaan mitään uutta