Sivu 1/1

Västankvarnin peltopäivät 2.7.2009

Lähetetty: 27 Kesä 2009, 10:49
Kirjoittaja Jari
http://www.vastankvarn.fi/fi/faltdag.asp

Paikalla ollaan ellei ihmeitä tapahdu :)

Re: Västankvarnin peltopäivät 2.7.2009

Lähetetty: 27 Kesä 2009, 10:56
Kirjoittaja JarJar
o/ Tarkoitus olisi myös olla paikalla.

Re: Västankvarnin peltopäivät 2.7.2009

Lähetetty: 29 Kesä 2009, 07:10
Kirjoittaja perfekt
Borgeby halpiskopio päivät ovatten; Kannattaa mennä ellei ole koskaan käynyt kummassakaan.

Jo käyneille ei varmaan mitään uutta :roll:

Re: Västankvarnin peltopäivät 2.7.2009

Lähetetty: 30 Kesä 2009, 21:29
Kirjoittaja Jari
perfekt kirjoitti:Borgeby halpiskopio päivät ovatten; Kannattaa mennä ellei ole koskaan käynyt kummassakaan.

Jo käyneille ei varmaan mitään uutta :roll:
Tuskin tuolla tutuilla aineilla ja kasveilla tehtyjä lajikekokeita? Eikä ainakaan samaa porukkaa, Västankvarn vain yksi pysähdyspaikka,mielekäs sellainen,kai...

Re: Västankvarnin peltopäivät 2.7.2009

Lähetetty: 30 Kesä 2009, 23:17
Kirjoittaja jowi
Paikalle tarkoitus mennä. Nyt pitäisi olla sitten komeat kasvustot oikein TV:ssäkin runsasta satoa povasivat. Korjuuseen on vielä pitkä aika, Vappuna kylvetyn Vilden vihneet alkaa olla esillä meillä. Västankvarnin kotisivuilla on aiempien vuosien koeraportteja.