Sivu 1/1

"Crash Dump"

Lähetetty: 26 Elo 2009, 17:26
Kirjoittaja Vesa
...Lukee sinisellä tietoruudulla. PC pätkii pahasti eli siis sammuu yhtäkkiä. Mistä on oikein kysymys?Vista järjestelmänä,korjauskeinoja?

Re: "Crash Dump"

Lähetetty: 26 Elo 2009, 18:39
Kirjoittaja Cartel
Ootko keskusmuistia lisänny lähiaikoina?

Re: "Crash Dump"

Lähetetty: 26 Elo 2009, 19:29
Kirjoittaja Vesa
En ole lisännyt.Yht äkkiä alkoi pätkimään.

Re: "Crash Dump"

Lähetetty: 27 Elo 2009, 08:54
Kirjoittaja FarmEvp
Käynnistä Vista järjestelmälevyltä ja valitse Korjaa tietokone