Sivu 1/1

Kiimankatkaisupiikki

Lähetetty: 11 Loka 2009, 00:09
Kirjoittaja Timppuli
Miten tuo nyt pitikään antaa.? Ei muista enää ku aikoihin tarvinnu käyttää.Samana päivänä kun siementää vaiko vasta seuraavana.

Re: Kiimankatkaisupiikki

Lähetetty: 11 Loka 2009, 15:44
Kirjoittaja junttieinari
Eiköhän se samana päivänä ollu. Mieluummin kait siemennyspäivänä aamuna, mut joskus tohtori kerto että kunhan samana päivänä laittaa.