Sivu 1/1

Miksi metsätaloussuunitelma GPS:lle viesti katosi

Lähetetty: 01 Touko 2010, 02:02
Kirjoittaja oliver
Ihmettelen kun 29.4.10 kirjoitin hankkimastani kartta ohjelmasta jossa metsäsuunnitelma tuli GPS:lle on näkyjään poistettu atk osiolta. Onkohan tähän jokin syy?
Ihmettelen jos ei saa kirjoitta laitteesta jonka on juuri hankkinut ja kertoa siitä muille, koska on todennut sen itselleen toimivaksi ja ajatellut jakaa tiedon muille.
Minulla siihen toimittavaan firmaan ei ole osaa eikä arpaa, olen vain sattunut ostamaan sen sieltä

kysyy epätietoinen