Sivu 1/1
Traktorin tuonti baltian maista
Lähetetty: 04 Touko 2010, 19:10
Kirjoittaja jonnumään
Koneet halvempia,mutta kannattaako tuoda?
entä verot?
kuljetus maksaa/rahti?
Re: Traktorin tuonti baltian maista
Lähetetty: 04 Touko 2010, 19:44
Kirjoittaja ViNi
Ite ainakin toin viime vuonna, hinta noussut kysynnän myötä. Ei siitä mitään veroja mene jos y-tunnus.
Rahtia tuli alle tonnin kotipihaan tuotuna.
Re: Traktorin tuonti baltian maista
Lähetetty: 06 Touko 2010, 14:23
Kirjoittaja karir
Kävin hakemassa talvella Ruotsista. Köyhien (alle 10 000e) traktorit on paljon halvempia siellä kuin täällä. Kunto oli myös erittäin hyvä (esim ilmastointi toimii) joka tosin voi olla tuuria.
T Kari
Re: Traktorin tuonti baltian maista
Lähetetty: 10 Touko 2010, 11:33
Kirjoittaja viljanviljelijä
Kulttuurisista syistä johtuen suuntaisin katseeni ennemmin länteen kuin baltian maihin.
Re: Traktorin tuonti baltian maista
Lähetetty: 10 Touko 2010, 13:30
Kirjoittaja Asikeikuli
viljanviljelijä kirjoitti:Kulttuurisista syistä johtuen suuntaisin katseeni ennemmin länteen kuin baltian maihin.
Mitä vihjailet?
Re: Traktorin tuonti baltian maista
Lähetetty: 11 Touko 2010, 21:00
Kirjoittaja Timangi
minäkin olen etsinyt kylläkin puimuria ulkomailta ja olen jotenkin kääntynyt länsinaapuriin vaikkakin autoja olen virostakin hakenut ja yks tuttu on nyt hakenut kaks traktoria ja puimurin virosta. on se melko kannattavaa jos täällä saa maksaa -95vuosimallin 110/90 fiatista saman ku naapurissa 2003 mallin 140heppasesta casesta tai nyykkäristä joissa on on hydrauliikkakkin hiukan enemmän ja muutenkin kaikki varusteet.