Sivu 1/1

Olkipaaleja

Lähetetty: 14 Loka 2010, 20:34
Kirjoittaja meijerikkö
Olen suunnattoman uteliaana :oops: katsellut muuan naapureiden syysviljan
olkien paalausintoa.Lieneekö näille pyöröpaaleille jotain käyttöä,kun
ei pieni sadekkaan niitä haittaa.Ensi syksynä olisi itselläkin toivottavasti
materiaalia paalattavaksi,jos sillä vaikka voisi kätellä köyhyydelle hyvästiksi.

Re: Olkipaaleja

Lähetetty: 14 Loka 2010, 20:51
Kirjoittaja oppipoika
meijerikkö kirjoitti:Olen suunnattoman uteliaana :oops: katsellut muuan naapureiden syysviljan
olkien paalausintoa.Lieneekö näille pyöröpaaleille jotain käyttöä,kun
ei pieni sadekkaan niitä haittaa.Ensi syksynä olisi itselläkin toivottavasti
materiaalia paalattavaksi,jos sillä vaikka voisi kätellä köyhyydelle hyvästiksi.
Ainakin kuiviketurve alkaa olla sellaisissa hinnoissa että pahnaa kannattaa jo kuljettaakkin jonkin matkaa. Lisäksi pahnalla on jonkin asteinen polttoarvo, harvassa paikassa niitä vaan pystytään hyödyntämään.

Re: Olkipaaleja

Lähetetty: 14 Loka 2010, 21:48
Kirjoittaja rgsleo
Oljenpoltosta, siinä ruokohelven poltossakin, on kai kyse?