Olkipaaleja
Lähetetty: 14 Loka 2010, 20:34
Olen suunnattoman uteliaana
katsellut muuan naapureiden syysviljan
olkien paalausintoa.Lieneekö näille pyöröpaaleille jotain käyttöä,kun
ei pieni sadekkaan niitä haittaa.Ensi syksynä olisi itselläkin toivottavasti
materiaalia paalattavaksi,jos sillä vaikka voisi kätellä köyhyydelle hyvästiksi.
olkien paalausintoa.Lieneekö näille pyöröpaaleille jotain käyttöä,kun
ei pieni sadekkaan niitä haittaa.Ensi syksynä olisi itselläkin toivottavasti
materiaalia paalattavaksi,jos sillä vaikka voisi kätellä köyhyydelle hyvästiksi.