Hei. Olen 36v. mies. Haen maataloustyöntekijän tai karjanhoitajan töitä. Kokemusta löytyy useammalta vuodelta maatalouslomittajan töistä eli olen tottunut erilaisiin tiloihin. Maito-ja lihakarjatilat ovat tulleet tutuiksi,mutta olen ollut enemmän maitotiloilla lomittamassa ja lypsyt sujuu parressa, asemalla ja robotilla. Traktorityöt ovat myös tuttuja sekä pienkuormaajat. Apevaunun kanssa olen myös työskennellyt. Asun tällä hetkellä pohjois-suomessa, mutta työpaikka ei tarvitse olla pohjoisesta. Muutto toiselle paikkakunnalle mahdollinen sopivan työpaikan löytyessä. Eli jos tarvitset ahkeraa,tunnollista, hyvää työntekijää, niin otappa yhteyttä minuun näin aluksi sähköpostilla. Sähköpostiosoitteeni: kyosti.rantahalvari@wippies.fi
Puhelinnumeron saa sähköpostissa.
Ps. Jos tiedät jonkun joka tarvitsee maataloustyöntekijää tilalleen, eikä liiku tällä foorumilla, niin annappa hänelle tuo edellä mainittu sähköpostiosoite.
Teveisin: Kyösti Rantahalvari
Maataloustyöntekijän/Karjanhoitajan paikka hakusessa.
Valvoja: Farmari-ryhmä
Alueen säännöt
Selkeä kuvaus tarjottavasta työstä/urakasta otsikkoon. Yli vuoden vanhat ilmoitukset poistetaan.
Selkeä kuvaus tarjottavasta työstä/urakasta otsikkoon. Yli vuoden vanhat ilmoitukset poistetaan.
Maataloustyöntekijän/Karjanhoitajan paikka hakusessa.
Viimeksi muokannut KR75, 04 Helmi 2012, 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Maataloustyöntekijän/Karjanhoitajan paikka hakusessa,uus
Pistetään uusi haku päälle, josko nyt onnistuu