Sivu 1/1
Hyvää uutta vuotta 2011
Lähetetty: 31 Joulu 2010, 16:09
Kirjoittaja kettu
Erittäin hyvää uutta vuotta 2011 kaikille tuotantosuunnille tasapuolisesti.
Toivottaapi maidontuottaja pohjois pohjanmaalta!

Re: Hyvää uutta vuotta 2011
Lähetetty: 31 Joulu 2010, 16:16
Kirjoittaja vilkku14
Kuin myös!
Tasaisesti kaikille osapuolille todella hyvää uutta vuotta!
Re: Hyvää uutta vuotta 2011
Lähetetty: 31 Joulu 2010, 16:28
Kirjoittaja aurajokilaivuri
Kuten myös kaikille palstan kirjoittajille ja seuraajille!
(juuri palautuneena perinteiseltä uudenvuoden mittarikuvauskierrokselta)
Re: Hyvää uutta vuotta 2011
Lähetetty: 31 Joulu 2010, 17:03
Kirjoittaja 3070 E
Hyvää uutta vuotta myös täältä!!
Re: Hyvää uutta vuotta 2011
Lähetetty: 31 Joulu 2010, 18:29
Kirjoittaja Kari
Satoisaa ja menestyksekästä tulevaa vuotta 2011 !
-Kari
Re: Hyvää uutta vuotta 2011
Lähetetty: 31 Joulu 2010, 18:30
Kirjoittaja Auts
Hyvää uutta vuotta .
Re: Hyvää uutta vuotta 2011
Lähetetty: 31 Joulu 2010, 18:53
Kirjoittaja Wilpo
Hyvää/parempaa uutta vuotta
Re: Hyvää uutta vuotta 2011
Lähetetty: 31 Joulu 2010, 20:23
Kirjoittaja marklain
Hyvää Uuttavuotta myös täältä
Re: Hyvää uutta vuotta 2011
Lähetetty: 01 Tammi 2011, 11:46
Kirjoittaja Vesa
Hyvää Uutta Vuotta 2011!
Re: Hyvää uutta vuotta 2011
Lähetetty: 01 Tammi 2011, 17:47
Kirjoittaja Asikeikuli
Hyvää uutta vuotta ja parempia kannattavuuskertoimia.
