Sivu 1/1

Hyvää uutta vuotta 2011

Lähetetty: 31 Joulu 2010, 16:09
Kirjoittaja kettu
Erittäin hyvää uutta vuotta 2011 kaikille tuotantosuunnille tasapuolisesti.
Toivottaapi maidontuottaja pohjois pohjanmaalta!
:D

Re: Hyvää uutta vuotta 2011

Lähetetty: 31 Joulu 2010, 16:16
Kirjoittaja vilkku14
Kuin myös!

Tasaisesti kaikille osapuolille todella hyvää uutta vuotta!

Re: Hyvää uutta vuotta 2011

Lähetetty: 31 Joulu 2010, 16:28
Kirjoittaja aurajokilaivuri
Kuten myös kaikille palstan kirjoittajille ja seuraajille!

(juuri palautuneena perinteiseltä uudenvuoden mittarikuvauskierrokselta)

Re: Hyvää uutta vuotta 2011

Lähetetty: 31 Joulu 2010, 17:03
Kirjoittaja 3070 E
Hyvää uutta vuotta myös täältä!!

Re: Hyvää uutta vuotta 2011

Lähetetty: 31 Joulu 2010, 18:29
Kirjoittaja Kari
Satoisaa ja menestyksekästä tulevaa vuotta 2011 !

-Kari

Re: Hyvää uutta vuotta 2011

Lähetetty: 31 Joulu 2010, 18:30
Kirjoittaja Auts
Hyvää uutta vuotta .

Re: Hyvää uutta vuotta 2011

Lähetetty: 31 Joulu 2010, 18:53
Kirjoittaja Wilpo
Hyvää/parempaa uutta vuotta

Re: Hyvää uutta vuotta 2011

Lähetetty: 31 Joulu 2010, 20:23
Kirjoittaja marklain
Hyvää Uuttavuotta myös täältä

Re: Hyvää uutta vuotta 2011

Lähetetty: 01 Tammi 2011, 11:46
Kirjoittaja Vesa
Hyvää Uutta Vuotta 2011!

Re: Hyvää uutta vuotta 2011

Lähetetty: 01 Tammi 2011, 17:47
Kirjoittaja Asikeikuli
Hyvää uutta vuotta ja parempia kannattavuuskertoimia. :)