Sivu 1/1
Puhelinmyyjien spray vaseliini
Lähetetty: 20 Tammi 2011, 13:16
Kirjoittaja MB TRAC
Global super KP korkeapainerasvaa soitti henkilö, kertoi myydyn jo 4000 purkkia avainlipputuotetta.
Hinta 520ml purkilla reilun 40 ,24 kpl laatikkokaupalla.
Täysin uusi juttu ,muilla havaintoja ?
http://www.globalgroup.fi
epäilyt herätti thaimaan toimisto,muut tuotteet sivu ei avaudu
Re: Spray vaseliini
Lähetetty: 20 Tammi 2011, 15:16
Kirjoittaja Kari
MB TRAC kirjoitti:Global super KP korkeapainerasvaa soitti henkilö, kertoi myydyn jo 4000 purkkia avainlipputuotetta.
Hinta 520ml purkilla reilun 40 ,24 kpl laatikkokaupalla.
Täysin uusi juttu ,muilla havaintoja ?
http://www.globalgroup.fi
epäilyt herätti thaimaan toimisto,muut tuotteet sivu ei avaudu
Päivän Kauppalehti
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 0110156005
Onkohan tuo sama putiikki, joka on kauppaillut muutamaan kertaan pesuaineitakin puhelimitse?
Onko tuo spray-vaseliini edullista tuolla hintaa?
Re: Spray vaseliini
Lähetetty: 20 Tammi 2011, 15:56
Kirjoittaja Rubinjo
Nämä teollisuuden kanssa kauppaa käyvät yritykset ei oikein toimi maatilamittakaavassa yhteistyökumppanina. Alennukset isoille ostajille 70-80 % listahinnoista, maatiloilla 5-10. Tuotteet kannattaa "kierättää" esim. honkkarin kautta ja hinta merkittävästi edullisempi kuin suoraan. (Vrt. esim. Würthin tuotteet.) Oon huomannu että kaupparatsutkaan ei ymmärrä miten pientä on monen tuotteen menekki maatilalla, verrattuna pieniinkin teollisuuspuolen yrityksiin.
Re: Spray vaseliini
Lähetetty: 21 Tammi 2011, 17:53
Kirjoittaja MB TRAC
Eniten ihmetytti "uutuus" jota jo myyty paljon,eikä missään lehdessä tmv. ole moinen tullut vastaan.
Tampereella ilmeisesti pullotetaan. Takki olisi tullut lahjana kuten 30% alennus,24 pullon paketti 980+ALVit tutustumistarjouksena.
Myyntitykki koitti soittaa useasti tänään , wurthille on taas numero mutta en ehtinyt wurthin HHS 2000 purkista vertailuhintaa kysymään jolla olisi tingannut hintaa alas.
Jälleen vahvistui tuo puhelinmyynnin kirous, ei pidä tilata mitään ilman pohtimisaikaa.
Re: Spray vaseliini
Lähetetty: 21 Tammi 2011, 18:02
Kirjoittaja Kari
MB TRAC kirjoitti:Eniten ihmetytti "uutuus" jota jo myyty paljon,eikä missään lehdessä tmv. ole moinen tullut vastaan.
Tampereella ilmeisesti pullotetaan. Takki olisi tullut lahjana kuten 30% alennus,24 pullon paketti 980+ALVit tutustumistarjouksena.
Myyntitykki koitti soittaa useasti tänään , wurthille on taas numero mutta en ehtinyt wurthin HHS 2000 purkista vertailuhintaa kysymään jolla olisi tingannut hintaa alas.
http://www.topintori.com/2000-voiteluspray-p-214.html Topin torilla netin mukaan 15,15€
Jälleen vahvistui tuo puhelinmyynnin kirous, ei pidä tilata mitään ilman pohtimisaikaa.
Ja netin hyvyys tuosta ylläolevasta linkistä

Re: Spray vaseliini
Lähetetty: 22 Tammi 2011, 10:36
Kirjoittaja Juhta
MB TRAC kirjoitti:Eniten ihmetytti "uutuus" jota jo myyty paljon,eikä missään lehdessä tmv. ole moinen tullut vastaan.
Tampereella ilmeisesti pullotetaan. Takki olisi tullut lahjana kuten 30% alennus,24 pullon paketti 980+ALVit tutustumistarjouksena.
Myyntitykki koitti soittaa useasti tänään , wurthille on taas numero mutta en ehtinyt wurthin HHS 2000 purkista vertailuhintaa kysymään jolla olisi tingannut hintaa alas.
Tuohon hintaanhan saa HHS:sää likimain 100 pulloa...
Re: Spray vaseliini
Lähetetty: 22 Tammi 2011, 19:29
Kirjoittaja stemma
Juhta kirjoitti:MB TRAC kirjoitti:Eniten ihmetytti "uutuus" jota jo myyty paljon,eikä missään lehdessä tmv. ole moinen tullut vastaan.
Tampereella ilmeisesti pullotetaan. Takki olisi tullut lahjana kuten 30% alennus,24 pullon paketti 980+ALVit tutustumistarjouksena.
Myyntitykki koitti soittaa useasti tänään , wurthille on taas numero mutta en ehtinyt wurthin HHS 2000 purkista vertailuhintaa kysymään jolla olisi tingannut hintaa alas.
Tuohon hintaanhan saa HHS:sää likimain 100 pulloa...
Ja HHS on ihan kelpo tavaraa. Joskus, vain joskus käy sääliksi näitä myyjiä jotka yrittävät myydä ylihintaista tavaraa isoja määriä järkyttävään hintaan.
Re: Spray vaseliini
Lähetetty: 23 Tammi 2011, 08:22
Kirjoittaja Carnivor
Useimpiin maatalouskohteisiin riittää Motonetin sprayvaseliini:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=60-3074
400 ml purkki 4,5 € eli 11,25 € / litra
Re: Spray vaseliini
Lähetetty: 23 Tammi 2011, 12:07
Kirjoittaja Jari
40+ Alv purkilta
Tuohan tekee markoissa lähes 300 purkki, olisiko joku ostanut aikoinaan edes satasen purkkia...
Re: Spray vaseliini
Lähetetty: 23 Tammi 2011, 12:49
Kirjoittaja maraani
Joo-o...no pientoimijana mulla ei oo varaa ku semmoiseen vajaan kympin maksavaan purkkiin, olisko ollu 8.25 € verollisena. Viikkoraha riittää kumminkin. En nyt viitti etsiä sitä katsoakseni minkä merkkistä on. Kuismalta haen ja synteettistä on. Hemmetin hyvää ainetta joka tapauksessa.
Puhelinmyyjien hurjat hinnat
Lähetetty: 04 Helmi 2011, 09:06
Kirjoittaja Wilpo
Samasta firmasta puhelinmyyjä tarjosi pesuaineita ja rasvoja..
Tosiaan vaseliini sraypurkki ja minimi toimitus 24 kpl 40€/purkki + alvi. huh huh.. Ketä näitä ostaa? Kun väitti, että paljon on myyty. Toivottelin vaan myyjälle hyviä tulevia kauppoja, kun ovat katteet hyvin kohdalaan, jos saavat huijattua jonkun ostamaan tuotteita.
Pesuaineiden hintaa en edes uskaltanut kysyä.
Re: Puhelinmyyjien hurjat hinnat
Lähetetty: 04 Helmi 2011, 09:25
Kirjoittaja Kaupoi
Noin vuosi sitte joku kauppas jotain konepesuainetta hintaan 499+alv/20L. Kylkiäisenä ois saanu talvitakin tai kameran. Tosi hyvää ainetta ois kuulemma ollu. :)
Äärimmäisen harvoin tulee ostettua mitään puhelin- tai kulkukauppiaalta.
Re: Puhelinmyyjien spray vaseliini
Lähetetty: 04 Helmi 2011, 16:12
Kirjoittaja meijerikkö
http://www.topintori.com/2000-voiteluspray-p-214.html Topin torilla netin mukaan 15,15€
Toi samainen purkki on paikallisessa Tarjoustavaratalossa vähän alta 11 ekee.
Re: Puhelinmyyjien spray vaseliini
Lähetetty: 04 Helmi 2011, 23:27
Kirjoittaja MB TRAC
Wilpo kirjoitti:Samasta firmasta puhelinmyyjä tarjosi pesuaineita ja rasvoja..
Tosiaan vaseliini sraypurkki ja minimi toimitus 24 kpl 40€/purkki + alvi. huh huh.. Ketä näitä ostaa? Kun väitti, että paljon on myyty. Toivottelin vaan myyjälle hyviä tulevia kauppoja, kun ovat katteet hyvin kohdalaan, jos saavat huijattua jonkun ostamaan tuotteita.
Pesuaineiden hintaa en edes uskaltanut kysyä.
12 kpl erän olisi myynyt yhtä edullisesti,kun pohdin 24 purkin hintaa, kuitenkin päätin ostaa vasaratestissä huonompaa menestystä nauttivaa.