Sivu 1/1

Konkurssipesä myy maitotilaa

Lähetetty: 05 Helmi 2011, 20:04
Kirjoittaja vilkku14

Re: Konkurssipesä myy maitotilaa

Lähetetty: 05 Helmi 2011, 20:09
Kirjoittaja maraani
vilkku14 kirjoitti:Sattui silmiin!
http://www.lainvoima.com/kohde.php?id=819
Huomasin kans ilmoituksen Maaseudussa...mun mielestä tää on ollu myynnissä ennenkin (ennen konkurssia?). Tuo seitsemän hehtaarin navettatontti vaan muistutti asiasta

Re: Konkurssipesä myy maitotilaa

Lähetetty: 05 Helmi 2011, 20:35
Kirjoittaja oppipoika
maraani kirjoitti:
vilkku14 kirjoitti:Sattui silmiin!
http://www.lainvoima.com/kohde.php?id=819
Huomasin kans ilmoituksen Maaseudussa...mun mielestä tää on ollu myynnissä ennenkin (ennen konkurssia?). Tuo seitsemän hehtaarin navettatontti vaan muistutti asiasta
Samaa katselin että tämä oli jo aikaisemminkin myynnissä, samalla nettisivulla. Tälläkin foorumilla tais olla juttua jo silloin.