Case CVX

Keskustelua traktoreista ja työkoneista. Uusista malleista, vioista, parannuksista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

tetuti
Luokka: Puutarhatraktori

Case CVX

Lukematon viesti Kirjoittaja tetuti »

Tervehdys , utelisin case cvx omistajien käyttäjäkokemuksia ja mahdollisia tyyppivikoja ym.lähinnä vuosimallit 00-05
Rupes kiinnostamaan case taas uudestaan muutaman deutsin jälkeen
CVX
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv

Re: Case CVX

Lukematon viesti Kirjoittaja CVX »

Tyytyväinen oon ollu,ei oo ilmenny kun jotain pikkuvikoja,lähinnä omia mokia.Useampi vuos tullu pyöriteltyä
tetuti

Mitä vuosimallia cvx:n case on ja onko paljon tunteja,mitä ne pikkuviat on.
Mulla on siinä pari vääntöä koneista vm 08 ja 03 ja nyt näyttää siltä että toi 08 menee yli budjetin raakasti joten täytynee tyytyä vanhempaan vuosimalliin.
Jotenkin olen saanut näistä malleista sellaisen luotettavan koneen mielikuvan ,jontikka olis se toinen vaihtoehto mutta kun ei uskalla käsiään sotkea kaiken lukemansa ja kuulemansa perusteella.
CVX
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja CVX »

2001 on vuosmalli,noin 4000 tuntia mittarissa.Rengasrikkoja useampia,rappuset solmussa kun ovatten aika alhaalla,vetokoukun nostotanko poikki,ei ollutkaan vetosilmukka ihan oikeassa kohdassa nostaessa,nostovoimaa kun on,vyötärövalo pimeänä,vieläkin ,kun en oo vikaa saanu paikallistettua.Ovipumppu sökö,jokunen kumiletku hapertunu vanhuuttaan,muut kulut onkin ollu sitten öljyjä, suodattima ja lamppuja
Ileh
Luokka: yli 300 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Ileh »

Lisää kokemuksia kaipaisin toisen sukupolven (1135-1195 / New Holland TVT) malleista. Britit haluavat noista eroon halvalla, mutta silti hekin kehuvat värkkiä? Oisko kellään Profin lokakuun 2010 numeroa jossa pitäis olla juttua värkistä.
Duck
Luokka: Polkutraktori

Lukematon viesti Kirjoittaja Duck »

Ihan hyvä traktori mutta.. Tuo Sisu kiisseli pilaa sen. Omalla on ajettu n. 5500 h (-01) ja kaikki viat ovat johtuneet moottorista. Syöttöpumpusta menee sammutus pikku hiljaa päälle: syy Stanadinen pumppu Kiinalaisineen osineen. Vauhtipyörän anturi, nyt vikakoodeja vaihteitossa alhaisesta jännitteestä johtuen, täytyy tutkia laturia. Niin kuin Verku miehet sanoo hyvä traktori, mutta mielestäni moottori ei ole. "Vaihteisto" on rauhallinen liikkeissää, mutta ihan mukava käyttää esim. noukkarin kanssa, kun on oikein poljinajo!
tetuti

Olen omistanut reilut 6 kuukautta cvx 195:sen vm 07 ajettu nyt 4100 h,kone on englannista uitettu ja ainut mika on aiheuttanut ongelmia on ilmeisesti kultaakin kalliimpi vaseliini englannissa.
Erillisjousitetun etupaan nivelet alkaa olemaan remontin tarpeessa, muuten olen todella tyytyvainen hankintaan ja parastahan tassa koneessa on vaihteisto mutta en menisi sita sisukiisseliakaan moittimaan.
Vastaa Viestiin