Sivu 1/1

Maatalous ja lisä-ansiot/alihankinta

Lähetetty: 13 Heinä 2011, 11:43
Kirjoittaja tikkat3
Mitäs muuta hommaa teette kun maatalous ja metsätalous työtä? Itsellä on kone/autokorjaamo toimintaa lisätyönä...

Re: Maatalous ja lisä-ansiot/alihankinta

Lähetetty: 14 Heinä 2011, 15:01
Kirjoittaja lampola91
kaivinkoneurakointia ja salaojitusta näin maatalouden ohella..talvella tietysti myös lumitöitä.

on melkeen tuo maatalous jo aika harraste pohjalta, mutta kiva sitä silti on sukutilaa jatkaa

Re: Maatalous ja lisä-ansiot/alihankinta

Lähetetty: 14 Heinä 2011, 17:30
Kirjoittaja kevinc
Mulla on tuo viljely aika lähellä harrastusta, kun on vain noin 35ha on peltoa ja siitäkin maksimi 5 ha LHP:na. Päivätyö tehtaassa maatalouskoneiden parissa, joten kyllä tässä palkka aika pitkälti maataloudesta kuitenkin on lähtöisin.

Re: Maatalous ja lisä-ansiot/alihankinta

Lähetetty: 24 Helmi 2012, 20:27
Kirjoittaja meijerikkö
Nostellaas tätä. Jotain pitäs keksiä kesäksi/talveksi työmaaksi.
Kuinkahan näihin konetöihin tai alihankintahommiin pääsee
ujuttautumaan mukaan. :!: