Sivu 1/1

kokemuksia Jyvä ohrasta ?

Lähetetty: 14 Elo 2011, 20:59
Kirjoittaja 2850
onko kyseisen ohran ominaisuus heikko vihneiden irtoavuus ?
muuten vaikuttais ihan ok ohralta

Re: kokemuksia Jyvä ohrasta ?

Lähetetty: 14 Elo 2011, 22:03
Kirjoittaja Agriduunari
2850 kirjoitti:onko kyseisen ohran ominaisuus heikko vihneiden irtoavuus ?
muuten vaikuttais ihan ok ohralta
Aina joskus.