Verouudistus
Lähetetty: 01 Joulu 2005, 09:12
Nooh, miltä verohommeli nyt näyttää, meneekö enshätään tuplaksi koko projekti? Jos nyt oikein oon ymmärtäny, tavallaan saa keväämmällä veroviranomaisen tulkinnan asiasta, ei tartte enää mennä toimistoon tarkastaan syksyllä jos on epäselvää? Tosin voihan valmistelija vielä siittä toukokuun lapustakin tehdä muutoksia
Mutta ainaki meilläpäin, missä verovirkailijat on ainaki tähän asti ollu palveluammatissa, luulisin ettei tuosta nyt näppyjä tuu pl. jos verottaja ei saa sitä ehdotustaan postiin kun vasta toukokuun puolella
Mutta ainaki meilläpäin, missä verovirkailijat on ainaki tähän asti ollu palveluammatissa, luulisin ettei tuosta nyt näppyjä tuu pl. jos verottaja ei saa sitä ehdotustaan postiin kun vasta toukokuun puolella