Videoclipit
Lähetetty: 07 Joulu 2005, 11:02
Onkos pottupeltoon mahdollista lisätä videoklippejä?
Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
http://www.murtola.com/foorum/
voiko noita tiedostoja olla yhdellä ihmisellä useampia. vai onko tuo 25mb per/henkilö. vai voiko laittaa useampia maks. 25 mb tiedostojaWilpo kirjoitti:http://www.putfile.com/ osoitteeseen pystyy lähettäämään videotiedostoja. Tiedoston tarvii vaan olla alle 25 MB. Sinne tulee omista tiedostoista omatnettisivut.
Siinä heti etusivulla lukee, että rajattomasti tiedostoja ja alle 25 megasia.8400 kirjoitti:voiko noita tiedostoja olla yhdellä ihmisellä useampia. vai onko tuo 25mb per/henkilö. vai voiko laittaa useampia maks. 25 mb tiedostojaWilpo kirjoitti:http://www.putfile.com/ osoitteeseen pystyy lähettäämään videotiedostoja. Tiedoston tarvii vaan olla alle 25 MB. Sinne tulee omista tiedostoista omatnettisivut.
Hyvä idea, toteutus tökkii. Yhtään videota en selaimella ole saanu katottua. Joutuu sivun tiedoista kaivamaan suoran urlin videotiedostoon, ja erikseen lataamaan koneelle, mikä sinänsä ei ole huono asia, mutta vois se linkki olla laitettuna sivulle näkyville.Wilpo kirjoitti:http://www.putfile.com/