Sivu 1/1

Videoclipit

Lähetetty: 07 Joulu 2005, 11:02
Kirjoittaja hogi
Onkos pottupeltoon mahdollista lisätä videoklippejä?

Lähetetty: 07 Joulu 2005, 14:46
Kirjoittaja Kaupoi
Ei ole mahdollista

Lähetetty: 07 Joulu 2005, 22:27
Kirjoittaja hogi
Harmin paikka. Olisin laittanut yhden klipin viime syksyltä esille, varsinkin Jorman iloksi joka on ihaillut "savu putkessa" puimista. Koneeseen nostettiin tälle syksylle hieman kierroksia, kaikki hepat on edelleen täydessä käytössä.

No, se on hetken aikaa nähtävänä täällä:

http://users.tkk.fi/~jsalmenp/Apassi/20 ... ssa1-1.AVI

Lähetetty: 09 Joulu 2005, 21:58
Kirjoittaja 956XL
Nono..savuahan sieltä piipusta tulee :wink:

Lähetetty: 19 Tammi 2006, 21:42
Kirjoittaja mika
tuonne retku sivuille voidaan laittaa muidenkin vilmejä.

http://www.retkussuocruicers.fi

sieltä löytyy s-posti ostote josta voi kysellä.

Lähetetty: 19 Tammi 2006, 22:09
Kirjoittaja Wilpo
http://www.putfile.com/ osoitteeseen pystyy lähettäämään videotiedostoja. Tiedoston tarvii vaan olla alle 25 MB. Sinne tulee omista tiedostoista omatnettisivut.

Lähetetty: 20 Tammi 2006, 09:36
Kirjoittaja 8400
Wilpo kirjoitti:http://www.putfile.com/ osoitteeseen pystyy lähettäämään videotiedostoja. Tiedoston tarvii vaan olla alle 25 MB. Sinne tulee omista tiedostoista omatnettisivut.
voiko noita tiedostoja olla yhdellä ihmisellä useampia. vai onko tuo 25mb per/henkilö. vai voiko laittaa useampia maks. 25 mb tiedostoja :?:

Lähetetty: 20 Tammi 2006, 10:16
Kirjoittaja Wilpo
8400 kirjoitti:
Wilpo kirjoitti:http://www.putfile.com/ osoitteeseen pystyy lähettäämään videotiedostoja. Tiedoston tarvii vaan olla alle 25 MB. Sinne tulee omista tiedostoista omatnettisivut.
voiko noita tiedostoja olla yhdellä ihmisellä useampia. vai onko tuo 25mb per/henkilö. vai voiko laittaa useampia maks. 25 mb tiedostoja :?:
Siinä heti etusivulla lukee, että rajattomasti tiedostoja ja alle 25 megasia.

Lähetetty: 20 Tammi 2006, 12:09
Kirjoittaja Kaupoi
Wilpo kirjoitti:http://www.putfile.com/
Hyvä idea, toteutus tökkii. Yhtään videota en selaimella ole saanu katottua. Joutuu sivun tiedoista kaivamaan suoran urlin videotiedostoon, ja erikseen lataamaan koneelle, mikä sinänsä ei ole huono asia, mutta vois se linkki olla laitettuna sivulle näkyville.
Toiseksi: Sivusto kaataa selaimen(Firefox) säännöllisesti.
Kolmanneksi: Videon sisältöstä ei kerrota juuri mitään etukäteen.