stihl 261vw

Keskustelu metsässä käytettävistä koneista ja laitteista/sahoista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

maketake82
Luokka: 50 hv., takaveto

stihl 261vw

Lukematon viesti Kirjoittaja maketake82 »

Mitäs mieltä olette kyseisestä sahasta?Olis tarkotus vaihtaa vahna 026 uudempaan,mikään merkki uskollinen en nyt sinänsä ole mut hyvin on vanha tilhi palvellut ja 261 olen kuullut paljon kehuja,sitä nyt lähinnä olen ajtellut ykkös vaihtoehtona.Mielelläni kuulisin kokemuksia ja mielipiteitä,ne helpottaisi päätöksen tekemistä.
Jari
Luokka: >500hv

Re: stihl 261vw

Lukematon viesti Kirjoittaja Jari »

maketake82 kirjoitti:Mitäs mieltä olette kyseisestä sahasta?Olis tarkotus vaihtaa vahna 026 uudempaan,mikään merkki uskollinen en nyt sinänsä ole mut hyvin on vanha tilhi palvellut ja 261 olen kuullut paljon kehuja,sitä nyt lähinnä olen ajtellut ykkös vaihtoehtona.Mielelläni kuulisin kokemuksia ja mielipiteitä,ne helpottaisi päätöksen tekemistä.
Onko sulla jo kaksatanen? Sellainen suoralla kaupalla, vanha jäisi isompaan tarpeeseen ja vaihtoon mikäli tarvetta?

Isä ollut aina 260 puolella, sillä sahaillut sahailunsa ja mulla ollut noita pikkupörriäisiä. Nyt isä käy ajankuluksi harvennuksella kun itse olen muissa hommissa, ja mun sahalla sahailee. On kuulemma niin mukava käyttää :mrgreen:
Saa nähdä, joudunko ostamaan isällekin pikkusahan, mikäli metsään talven päälle ehtii :)
Vastaa Viestiin