Mainospaikka varaa liian ison alan Firefoxilla
Valvoja: Farmari-ryhmä
- kevinc
- Luokka: yli 300 hv
Mainospaikka varaa liian ison alan Firefoxilla
Nyt kun tuohon foorumin oikeaan laitaan on ilmestynyt tuo mainospaikka, meni foorumin selaaminen Firefoxilla vähän tympeäksi. Kun etusivulla klikkaa Maatalous-linkkiä, että näkisi uudet viestit kätevästi, avautuvalla sivulla varaa tuo banneri lähes puolet sivusta.
Internet Explorerilla pelaa kyllä oikein.
Internet Explorerilla pelaa kyllä oikein.
Re: Mainospaikka varaa liian ison alan Firefoxilla
Jaa, itse en ole huomannut mitään ongelmaa (Firefoxin uusin versio 9.0.1 käytössä)
- kevinc
- Luokka: yli 300 hv
Itsellä sekä kotona että töissä sama 9.0.1 versio käytössä. Täytyy tutkia mistä johtuu...maraani kirjoitti:Jaa, itse en ole huomannut mitään ongelmaa (Firefoxin uusin versio 9.0.1 käytössä)
[edit]
Vika selvisikin nopeasti tuon laittamasi kuvan avulla. Huomasin, että sinulla on myös googlen mainos, mikä minulta puuttui. Syyllinen on tuo Adblock-lisäosa, mikä poistaa turhat mainokset sivuilta. Sen kun ottaa pois Murtolan-sivuilla, toimii kuten pitääkin.
Väärä hälytys siis.
- Cultor
- Luokka: >500hv
Aika paljon tilaa se varaa tuossa sinunkin kuvakaappauksessasi. Tarkemmin katsoen 175 pikseliä 950 pikselin kiinteästä leveydestä, varsinaiselle asialle jää 775 pikselin leveys. Mainokset ovat toki tarpeellisia kustannusten kattamiseen, mutta noin agressiivinen mainos saattaa kääntyä itseään vastaan. Leveydeltään puolet tuosta ja vastaavasti korkeampi mainoskuva saattaisi tuottaa pitemmällä tähtäimellä paremman tuloksen. Ainakaan minun kaltaisilleni käyttäjille animoitu gif ei tuo mitään lisäarvoa, vaan lähinnä ärsyttää, joten poistin sen näkyviltäni.maraani kirjoitti:Jaa, itse en ole huomannut mitään ongelmaa (Firefoxin uusin versio 9.0.1 käytössä)
Tään osion kuvauksessa sanotaan mm. "Lisäksi vinkkejä, virheitä, ohjeita, parannuksia ja mitä vaan ehdotuksia tänne", joten rohkenen mielipiteeni tänne kirjoittaa.
Voisi tuon ylimääräisen taustaharmaan sitten vaihtoehtoisesti poistaa tai ainakin kaventaa? Tulee melko ahdasta tuon mainoksen kanssa 1024px leveällä ruudulla.
- Wilpo
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Jossain vaiheessa tulee uusi ulkoasu ja yritetään optimoida se 1024px ruuduille sopivaksi.
Jotain tollaista, mutta ei tuonnepäinkään..
Jotain tollaista, mutta ei tuonnepäinkään..