Sivu 1/1
Terpal + Ratio?
Lähetetty: 03 Kesä 2012, 10:46
Kirjoittaja nut
Onko arvon raadilla kokemuksia rikka- ja korrenvahvisteen yhdessä ruiskuttamisesta otsikon kombinaatiolla ohralle? Ajattelin jos yrittäis yhden ruiskutuskerran nitistää pois ja ajaa 1-solmuasteella Terpal + Ratio kombon, rikkoja ei vielä ole paljoa joten sen puoleen en kanna huolta myöhäisestä rikkaruiskutuksesta, mutta lähinnä mietityttää tuon Terpalin etuajassa ruikkiminen, meneekö tehot hukkaan? Tautiaineena Acanto Prima niin ei sovi seoksiin Terpalin kanssa.
Re: Terpal + Ratio?
Lähetetty: 03 Kesä 2012, 11:32
Kirjoittaja Rubinjo
nut kirjoitti:Onko arvon raadilla kokemuksia rikka- ja korrenvahvisteen yhdessä ruiskuttamisesta otsikon kombinaatiolla ohralle? Ajattelin jos yrittäis yhden ruiskutuskerran nitistää pois ja ajaa 1-solmuasteella Terpal + Ratio kombon, rikkoja ei vielä ole paljoa joten sen puoleen en kanna huolta myöhäisestä rikkaruiskutuksesta, mutta lähinnä mietityttää tuon Terpalin etuajassa ruikkiminen, meneekö tehot hukkaan? Tautiaineena Acanto Prima niin ei sovi seoksiin Terpalin kanssa.
Vaihda toi hapan Terpal Moddukseen/Sonikseen ni ei tarvi tuskailla sopivuuksien kanssa.
Ratio ei sovellu virallisesti noin myöhäiseen ruiskutukseen.
Re: Terpal + Ratio?
Lähetetty: 03 Kesä 2012, 19:21
Kirjoittaja nut
Näin se tosiaan näyttää olevan helpointa. Taidan lirutella nuo Terpalit syysvehnille kun sitä muutama pönttö on ja vaihtaa Moddukseen ohran puolella. Urakoitsija kun ruiskuttaa niin pitäisi kahdella ajokertaa koittaa pärjätä...